Sunday 17 August 2008

9 Pin tap Tournament Bowling Community Web

16/8 [sabtu]
@ Plaza Alam Sentral, Shah Alam

Top 20 [kecuali abe 3dr kanan.. sj enterprem.. ekekke]

Memandangkan aku hanya menumpang keta abe, maka pd hari itu aku lewat la smpai. Sampai2 je mostly dah masuk lane. Terkejar2 lah jgk aku.. huhu!

Ape2 je korang ni? Duit yg menang tu xcukup ke? :p

Lane aku yg aku kenal ialah wadud & naga! Lane sebelah plak ialah emy, judd & mukh. Abe je tercampak jauh nunnnn di ujung sana.. sian!

Spanjang main 4games.. score aku again sgt hampeh!
Aku mmg tak berbakat dah main boling.. hailoh!
Dah lane beberapa kali problem.. adeh!

Aku snd plak wat hal aritu.. hahah tetiba urgent.. mukherji je yg perasan kut.. ampes!
Nak wat guane.. masalah bulanan wanita, dokleh aku nak control.. hinfs! :D

Ape le yg abe tunjukkan tu eh?

Aku tgk kiri kanan, semua score bajus2. Saiko la jgk kejap tp rasa mcm mls nak saiko sbb aku duk control diri haaa.. takleh duduk.. asyik berdiri je aku. Ni aku mls jenjalan kalo time monthly problem ni.. muekekekke aku xconcentrate pon kat boling.. ngeee! [seb baik paintball cancel]!

Tadaaa... besar tu hamper judd.. nak sikit buleh? ;;)

Rasa mcm tak sabar nak abiskan game hahaha!
Seb baik la lps abis game, xperlu tggu masa yg lama utk tau results.
Dlm setengah jam pahtu dah blh tau results.
B4 tu ada player yg sambut bisday!

Aku plak mencapub.. hiks!

Bangga aku nih sbb mukh champion.. dpt le RM400.. peh!
Geng2 B***rs yg masuk top 10 ialah naga, wadud & judd. [kalo ada yg tertinggal mahap ek?]
Congrats la to all.. aku mcm biasa bottom 20.. wahahah!

Amboi2 gelak besar nya judd ni.. abe gelak supan.. deale blur! :p

Lps penyampaian adiah, aktibiti snap2 gambo. Hahahha gambo aku ada 2keping je.. lelain tu bg chance kat winner la utk bergambo! Hik! Layan je la.. tp bnyak gambo kandid.. hahaha!

Mukh tak sabar2 nak blk bukak hamper.. ahaks!

Mula2 tu abe plan lps bg adiah, terus nak blk sbb baby umar kat wad tp aku ckp aku dok mkn langsung dr pg [kecuali sandiwch]--> time tu kul 3.15pm dah.. abe kata ok le lepak mkn2 jap memandangkan mukh nak blanja.
Hamboih dgr org nak blanja kemain lg ek? =))

Champion di apit organizer.. peh glamer mu mukh.. dusshhhh! :p

Maka melepak kat Ani Sup Utara. Ramai gile org.

Aku order sup ayam [cam besa la.. aku mana mkn benda lain selain ayam.. ahaks!]
Ptt la ramai.. mmg sedap! :-)
Abe tu siap order nasi bubur then pow sup campur juddin lg.
Si deale plak pow 2sup & 2air.. hamboi2 btol2 pow korang ni yek? kkakakaka!

Hepi la tu ekkkk? :D

Pulang ke pangkal jalan

Then kul 4.15pm aku blk tumpang abe.
Tp mukh, deale & judd stay lepak2 lg.
Kira awl jgk la blk.. kekekee!
Seb baik la ada kwn2 yg sudi tumpangkan,
kalo x.. mmg xgi dah aku smpai shah alam nun!
[tumpang byr, bkn naik pree.. nuttin free in this world yeah!], peace!

4 comments:

KeMatZ said...

wahh... dah lama aku tak membowlingkan diri kat Plaza ALAM Sentral... sejak dah tak belajar kat UiTM....

chomelista homestay said...

Blaja uitm tu tahun bile?
Lama banget tu.. huhu!

KeMatZ said...

ala tak lama mana pun aku grad tahun 2006.... wakakakka.... ehh mamat berkupiah tu siapa ye... macam kenal....

chomelista homestay said...

mamat berkupiah tu wadud namanya.
Rasanya korang penah jmpa kut,
kaki boling gak tu :D