Tuesday 8 February 2011

39-41-44

Peh.. ukuran badan kah ini?
Oh tidakkkkk!


Sebenarnya itu ialah waktu aku smpai di ofis.
6.39pg, 6.41pg & 6.44pg.
Cantikkan, sama je hehe.
Cuma ada 1 je terpeleot pd 25/1 tu.. 
sbb kwn aku menumpang tido mlm nya & pg nya dia asyik termenung je.. even aku suruh dia cpt bersiap,
menyampah sgt kalau aku lambat sbb org ni!

Kuar rumah waktu sama.
Biasanya 6.17pg-6.19pg :D

(semua jam dlm rumah aku tiada yg tepat sbb semuanya cpt 30min, 28min, 7min & jam tangan aku snd cepat 11min.. so maknanya aku apa?  Selamat beramal!) :P

8 comments:

Aida Salleh said...

wahhhhh...giler awal...akak baru terkedek2 nak mandi kalau 630 tu...hhehehehe

shuweet said...

dah lama giler aku tak guna system punch card nih..lagu guna taun 98 masa part time jadi waitress kat otel ipoh..hehe

SomethingAboutFlowers said...

yeay .. berjaya jugak akhirnya jumpa menatang column ni .. hampeh tol ..

eh dekda.. kite boleh nyanyi sesame le, lagu haedwind, kita serupaaaaa ..

jam kat umah akak pun cepat 30 min .. jam tangan pun gitu .. jam dalam kete je yang lambat 10 min .. gara2 tak tau nak betul kan .. :P

apa tandanya tu ???

SomethingAboutFlowers said...

yeay .. berjaya jugak akhirnya jumpa menatang column ni .. hampeh tol ..

eh dekda.. kite boleh nyanyi sesame le, lagu haedwind, kita serupaaaaa ..

jam kat umah akak pun cepat 30 min .. jam tangan pun gitu .. jam dalam kete je yang lambat 10 min .. gara2 tak tau nak betul kan .. :P

apa tandanya tu ???

Kak Amirah said...

mia tu, akak, k ..

jangan buat2 tak kenal lak ..

hehe ..

Kak Amirah said...

mia tu, akak, k ..

jangan buat2 tak kenal lak ..

hehe ..

Anonymous said...

apasal sampai publish 2 kali ni ..

nampak no, beriye nye ..

Kak Amirah said...

yang anonymous tu pun akak tau ..

ntah camane tak kuar lak nama ..

budak aka kakak baru belajar, sowiiii