Wednesday 18 November 2009

Oh Burung

Masa blk umah lps ofis td, ujan.
Masa kat ofis lebat sgt.
Masa smpai umah pon still ujan but rintik2.

Masa kat lobi lif umah, suddenly nampak burung itam ni.
I tot dah mati tp bila gi dkt, dia duk kelip2 mata je,
so aku claim burung tu hurt.



Aku pi sgt2 dkt pon dia xlari.
Dia cuma jln sikit2 bila aku snap gambo & terkejot dgn cahaya kamera aku huhu.

I hope xde la bdk2 dera burung nih, sian weh even "burung suke berak merata2" kekeke,
coz as for me.. selagi ianya bernyawa.. dia akan sakit kalo kita sakiti :-)
Aku xleh tgk makhluk bernyawa sakit, aku sedih (aku nangeh kangggg huhuhhh)



~aku paling xsuke org bela burung psl
BURUNG HIDUPNYA BEBAS TERBANG, BKN DIKURUNG... plislah!~




2 comments:

shuweet said...

cian burung itew..nape ko tak bawak balik amik jadi burung angkat deida?? ngeh ngeh ngeh..

chomelista homestay said...

Xbuleh, nnti terbunuh burung ittew :))