Sunday 8 November 2009

Family Day KPKT- part 1

Family Day KPKT- part 1

Date: 7/11/2009 (Saturday)
Venue: FRIM, Kepong


Decide last menit nak gi even dah bg nama awl2.
@ last gi gak psl aku tgk bdk2 bahagian aku ramai gi.

1day b4 family day, dpt baju.. giler besar size S pong!
Mintak long sleeve tp tipu2 sket, dpt le short (tipu sunat huhu).
Dpt grup oren tp aku tukar grup ijau sb aku xde geng eheheh.


Tshirt, reben ikut grup, tentative, kupon mkn (aku dpt 2 & smpai sana dpt 2lagik.. ayoyo,
nak suroh badan aku jd mangkuk toilet ke ape nih hahaha), cap & sticker keta

Tentative kata start 7pg tu aku tau le sgt semua2 ni janji padayappa punye!
Dkt kul 8baru start!

Jnji dgn emma kat petronas tmn melati 6.30am & 6.28am aku smpai sudahhhh!
6.55am emma baru smpai maka sempat pulok racing2 dgn hubby emma ke FRIM?
Apekah ini.. nak gi racing ke nak gi famili day? :))

Anis yg mmg suka didokong?
Arini lengan kanan aku lenguh psl anis asyik duk bergayut xmo aku lpskan dia hohooo!

Time smpai tu xramai pon lg.. dah agak dahhh!
Lepak2 kat parkir keta tnpa arah tujuan.. tggu bebudak ni smpai.
7.35am baru le ke pdg.

Mesyuarat parking.
Xtau la apa yg depa tggu smpai lama gile lepak kat parking huhu

Sggh xbest psl padang lecak & berselut gile huhhh yuck.. sebbaik pakai kasot.
Register luh.. ada 2 no. lucky draw tp aku rasa aku xpenah lucky pong :P

Ada cik Monyet.. beshpren aku!
Ye la aku kan lahir thn 80.. dah mmg thn monyet kan? :))

Then gi brekpes... meehun goreng & bingka ubi.
Xsedap tp layan je lah (byr 5hinggit je tp nak mkn sedap.. blahh aa deidaaaaa!) :P

Danish & anis anak emma

7.50am start senamrobik.
Padang mmg xfull la even ada yg bwk famili masing2.
Aku lain le mmg gi solo (utk thn ke 4 dah huhu).

Kat entrance

Adiah lucky draw

Meehun goreng & bingka ubi

Ketika senamrobik

Lama lah jgk senamrobik nih.
Time aku lost & xleh ikut tu cam besa la snap gamba.
(cer bg dslr seketui kat aku.. xde la muka tembok sgt nak slumber2 amik gamba pong heh).


Also ketika senamrobik.. mls dah aku bersenam bagai, ketiyak dah bepeluh :))

Iklaneka ketika senamrobik

Part yg paling aku suke ialah POCO2.
Aku tgk org lain lost so aku ajak emma poco2 berdua je la.
Layan smpai lagu abes.
Xnampak dah org kiri kanan psl syok sgt lyn poco2 heheh.

From left: Nuar, maself, ieja, jaja & liza
Agak2 aku buat apa kat nuar tu? :))

Antara games yg dipertandingkan

Lps senamrobik tu menteri berucap & aku dan bebudak ni nak gi le menum air.
Time tu 8.40pg.. bley x dorg xbg menum sehingga 9pg?
Aku rasa mcm nak pengshan pon ye gak huhu.

Baduts2- belon2 utk kanak2 ajork tp ada gak org dewasa amik.. iaitu ieja.. dia kanak2 agik kot :))

Sesambil tu cari la bdk2 bahagian aku neh.. cisss xdok pon.. sohih muka2 bgn lambat semuanya ni :))

Queue utk buat chek up kesihatan

Kul bape ntah start sukaneka aku kureng peksa.
Aku just tggu games KERUSI BERIRAMA je psl aku nak main.
Sekali xde daaa.. ampeh tul.

Saye sudah isi borang, jap gi turn saye.

Aku xde la pay attention sgt kat sukaneka.
Sibuk pi mai pi mai tgk org.
Pastu duk lepak2 bwh tent.. panas uu.

Ada booth jual buah2.
Ada booth bunga/booth bomba/ booth face painting tp mls tepek ah.

Sila lihat kakinya, jgn lihat mukanya.
Chantek giler stoking... slh tema.. kimono xsmpai agik kot? :))
Oh 2org ini adelah bos sy huhu.
Yg kanan tu mmg kuat mkn hahahah (oh.. semoga dia tidak membaca blog ini) =))
Jgn mrh, nnti xhensem :P

Then gi wat check up- kena amik darah.
Dah queue mula2 tu tp takot (aku takot darah, sekian).
Tp kwn aku kata xsakit pong so gi queue blk dgn ieja.
Skali dia larik duk masuk tent psl xnak buat.. ampeh tul bdk kecik ni heh!
ABC buatan snd (buruk nya muka ku.. mekap abis sudahhh)

Bwk bola dlm kain.
Ada 3bola dlm tu.. susah hahaha

Sakit giler la acceli masa amik darah tu.
Jari aku tersentap psl aku terkejut (sbb aku xtgk masa kena cucuk).
Org yg amik darah aku tu pon tekejot kekekeke.

Eii bola tercicir.. mcm tercirit je kekeke

Ada la ukur2 pinggang (hheheheh bahagian situ bnyak la lemak sekian wassalam.. masa ukur tu pon aku siap mengempiskan perut wakakkaka), tu la kauuu keja mkn je.. napsu napsiah
yg mmg xboleh dicontrol agik :))

Anis.. pandai ngguh bdk ni posing.. tau2 je org nak amik gambo dia.

Giler la, tapak kasot sape nih?
Tau aa excited main sukaneka :p

Darah aku normal, tekanan darah jgk normal.
Lps settle, duk bwh tent jap pastu gi mkn lagi hoho andai la makanan tu blh invisble? :P
Aku ni xtahan temptation.. kenyang pon still nk mkn!
Aku ni gi family day nak tgk sukaneka @ gi mkn? =))

Terompah gergasi.. xsempat tgk dorg main nih.. aku gi mkn kot :P

Ramainya org nak mkn

Golek rim beskal

Lama ah lepak2 tanpa buat apa2.
Tgk org duk main sukaneka.
Duk snap gamba.
Duk tgk famili org.
Gi jln2 usha2 org.
Tggu lucky draw!

Emma tgh tggu turn utk GORILA MENCARI ANAK

Yg main bwk bola dlm kain tu mcm susah gak.. sebbaik aku xmain.
Kalo suroh aku main lumba larik tu aku nak aaa, aku kan pelari tegar weheheh!

Ayam ni la yg aku berebut dgn anak emma which is aku xbg dia mkn...
smpai bdk2 tu nangeh.. kekeke giler la aku nih.
Apesal aku obses sgt dgn makanan lately nih? :))

Aku tak rasa famili day ni besh pong even aku xpenah gi mana2 famili day.
Padang xfull which is xramai yg gi.
Bnyak komen tul aku nih!

Ada rupa gorilla x memasing? :))

Si Qilah best dpt lucky draw voucher JJ RM30.
Bley beli bra chantek tu.. hahah opss :))
Emma lg best.. anak dia yg bongsu tu menang.. fuii anis anis.. kecik2 cili api :D

Emma

Then emma snd main GORILLA MENCARI ANAK.
Giler kelakar.. MC pon keji giler kekeekek.
Mmg mcm gorila la memasing huhu.

Dah mls ah cite.. sambung next entry yg ntah bila aku nak apdet lak :D


No comments: