Friday 13 November 2009

Family Day KPKT- part 2

Malassss nak taip panjang2...
korang bkn baca pon kan? thehehe.

Justify FullKak nor (tudung biru) yg smpai lambat psl hubby dia mls bgn awl huhu.
Masa ni ngantuk giler!

xde la wat apa sgt.
Duk pi mai pi mai tang tu gak gak.

Aku xminat bunge tp aku bergamba jgk la dgn bunga :D

Lepak2 mkn.. lepak2 mkn.. xdak gheja huhu.


Lelaki2 ittuw adalah bos2 saye yg semuanya kuat mkn kekdahnya :))

Ada bergambo dgn maskot KUNTUM 2ekor tp gambo dlm kamera dlm kamera bos aku,
dia dok aplod pom lagi.. bila nak aplod ni? Huwaaa!

Time ni nak blk dah.

Sesambil tggu cabut lucky draw.. posing le dulu,
kot2 nomo naik ke kan? huhu

Ptt nya ada sukaneka, bley la turun berat,
tp pi menambah berat kuang2 asyik mkn je isk3.
(aku ada ciri2 nak gumuk kembali spt dulu, sekian) :))

Sangap
Mkn durian? No i don't like durian!

Masa nak blk, masing2 pakat amik buah durian & rambutan kat keta emma.
Bnyak giler.
Tp aku xmkn buah daaa.. tgk je la :P

Anis anak emma

1lbh blk ingtkan nak pengsan tp stuck kat FB plak sbb upload gambo ni di sanun heh.

Full gambo bley KLIK SINI


No comments: