Tuesday 2 December 2008

Sabtu 29/11 Part II

Tournament Bowling Moonlight Malaysian Bowlers
@ Endah Parade, 8mlm

[maaf, semua gamba mmg tidak related langsung dgn tournament boling.
Cuma bergambo di alley boling sahaja.. sbb nya nak amik gambo kut celah mana? Gelap gulita.. gehehe!]


Aku terjebak ok!
Padahal a day b4 aku ckp xmo join!
Lg pon aku pk fees RM50/head & kalo aku join kompim2 la xmenang! ++
Xde dpt apa2 gudibeg pong! Cam membazir duit aku le!]

Asrul tedo seposen! Lmbt lg pon tonamen start!


Tp 3 4hours b4 tourney tu Abe Jaabil
sms tnya main ke x. Aku ckp ah xde team so Abe ajak join team dia
Sbb player pempuan dia tu ada kematian ahli kuarga.
So ok fine aa aku juin.

Mencapab [aku & emy posing dgn adiah aku kasi.. si lembu.. ekkekeek]

Teammate aku ialah Abe, Iori & Abe Zul M.
Seriously nampak pin semata2.
Aku dah menggelabah sbb mlm mmg aku sgt2 kurang nampak!
[ Tp sbb gian boling.. aku join gak tonamen dlm gelap ni] :p


1st game siyes woo aku nangih

[seb baik gelap so org lain xnampak]
aku xnampak arrow langsung!
Saiko plak lane2 sebelah.. strike/spare manjang.. haku ni open je!
Teammate aku pon main ok je mula2 tu.
Tp last2 aku potong point abe 2 mata.. ngee!

Score aku
1st game: 125
2nd game: 112
3rd game: 133 [yg ni baik supe menboling xpakai spek je
sbb lane sebelah abis main dulu,
Maka lampu pin pon gelap.. gile aku terpaksa jegilkan mata aku cari arrow]
Tp ok la tu kut.. main dlm gelap,
Nak expect apo dr aku yg mmg dah tak terer?
Alangkan main dlm cerah pon score cam ampas..
Ni apetah lg pulok lam gelap,
Baik main dlm bilik je.. opsss!


Oh ye, tiba2 cik bintam & mayan
g dtg.
Terkezot le jgk aku.. theheh!
Emy wif "my lembu" pemberian ku!

Lepak2 jap pahtu blaaa aa,

Aku pon xmo tau team aku dpt no. bape.. ehe!
Dah la nama team LAUK.. mmg LAUK la kitorg mlm tu =))
Lepak2 maju ah cam besa.. huhu!
Tengku7 ajak aku join tonamen VF esoknya tu.

Oh tidak…. Xbleyy.. dah janji dgn ezza nak tonton muvi,
Kang majuk pulok mokcik tu.. eheh!

Lg pon lengan sakit woo.. bantai 9games/day,
Gilak ah.. dushhh!

~nak tau nape aku bleh main boling manyak games?
Sbb nya aku dah menelan ponstan.. dats y la..
kalo dok.. jgn hrp aku bley main mcmgitu.. haiyahhh~

No comments: