Wednesday 24 December 2008

BDN FUN BOWL
20/12/2008 [SATURDAY]
8.30pm-11.45pm [rasanya]

Antara hadiah/hampers/trofi & lucky draw yg disediakan [ada yg mmg diperuntukkan & ada yg sponsor]

Awlnya aku bg nama but as TBC [to be confirm] sbb nya time tu aku kan duk sakit le, ape le :p
Tp lama2 aku tgk mcm meriah,
so aku decided kompim main :D

Teammate aku from left: NAGAGILA, DEIDAA & DEALE [geng2 rabun.. akakak]

Teammate aku ialah Deale & Nagagila atas dasar undian- aku no objection ah sbb mmg dah besa dgn 2org tu :D


Equinox slh sorg yg dpt lucky draw

So event day berlangsung dgn penuh meriah & almost ontime [terlewat start 10min je pun]. Phm2 je la organizer nya sorg ajork! Batang idung cik kudin yg kata nak dtg, xdtg pon!


Dpt sambutan la jgk dr wife/husband user BDN & non regular.. iloike!

Incik manager.. siyes nya muka weh!

1st game aku mengecewakan teammate aku dgn score 102 je :(
2nd game 143. Imagine aa abis 2nd game tu..
aku dpt no. 8 female out of 14! Kecewa weh [aku xde aa jeles dgn org lain sbb diri aku sundirik yg perform kan.. xdpt apa kalo jeles haha]
So 3rd game aku strive btol2.. tu pon dpt 157 je.. uwaa!

From left: jaabil, fifi perangai, maz, deidaa & erfi

Rasanya dat nite semua main enjoy je,

tambah plak kedatangan jejaka marlboro si erfi & fifi perangai. Ingt xdtg sbb dorg ckp nak gi konsert Rock The World.

J. Lo lelaki [laki asfira semah] & j.Lo wanita ialah akma wife mukh tp xdok gamba lak!

Masa main aktibiti snap2 gambo. Bnyak ah gambo,
ape2pon refer http://gepren.fotopages.com

Games pon abis awl!High siries wanita- liza cutes

B4 announce pemenang, bg lucky draw dulu.
Sape2 yg dpt lucky draw tahniah.
Tahniah utk aku jgk sbb dpt lucky draw utama tp aku xamik, kasi kat org lain [sbb apa BIARLAH RAHSIA] ;-)

High siries lelaki- ayoi

Tibala penyampaian adiah.
ironinya aku snd xtau team aku no.bape.
Apekesengal, pdahal blh je aku tgk sbb aku yg tukang kasi adiah tu.. wahaha!

Aku as tukang hulur adiah & aku dpt lucky draw no.1 tp nya aku xamik la ehe~

Congrats to all player.
Tiada pengalah, semua pemenang & johan mmg sudah dijangka dr awl iaitu team Nuek, Zairy & Finyz.
U deserved it guys! ;-)

Team johan [finyz, zairy & silentwolf]

High score male: Ayoi
High score female: Liza cutes yg x setim dgn lakinya.. gahaha!
J. Lo male: Hubby semah
J. Lo female: Akma wife mukh-- haku suke time judden announce j.lo female sbb mukh sengal gelakkan bini dia.. warghahah keji tul!

Oh aku tempat ke-4 female & team aku no. 6 [tq geng2 rabun weh.. bnyak korang cover score aku ni!]
Team naib juara: klasiq, liza cutes & farezwani

Then aktiviti bergambo ramai2.
Mcm2 aksi bley tgk, korang ni mmg ah.. kekeke!

Tempat ke-3: mambo, 2faz & bender.
Ek eh apesal asrul peluk judd tu? Peliknya aku.. hihi!

Itu la last session!
Then lepak Maju.
1st time ever bdk2 BDN lepak smpai 9-10 meja kut!
Siap dgn meja jd S tu.. ahahah havoc uuuu!
Suke mamak2 ittew! :D

kami

Reramai melepak kat MAJU. Meriah uuu!

And......... this event was done successfully!

Well done to most enskem organizer cause gave the full of committment. Xnak puji lebih2, nnti kembang muntot ko.. gahaha!
Next time wat lg.. haku nak join & ofkos nk jd volunteer adiah [dgn muka xmalunya.. hihi larikkkkk!]

Asrul, maz & deidaa

Itu je la kut.. happy lah aku mlm tuh! :D


No comments: