Monday, 1 December 2008

Sabtu 29/11 Part I

Tournament Bowling RAPAT MSJbox @ Flamingo, 2ptg~

Sodep, saye & shai

Aku xplan nak join dr awl sbb nya aku kan duk sakit lah hape lah!
[Xde bdk BDN xde yg join aku xkesah sgt
Sbb ni tourney individu je!]
Tp sbb xdpt sambutan, aku join le jgk…
Sbb aku kesian kat shai… sbb xramai join.
Ptt dak BDN yg join ialah Nuar & Tengku7 tp mereka
Xsempat dtg pg tu.. mereka ada tonamen lain maka Nuar suh
Ibanez ganti.
& aku dah suh k.sri ganti tempat tengku7.
Eleh k.sri ni asal suh ganti je mesti bnyak alas an!
Pdhal dah nak dtg dahhhhh!
Tgk je la yg mana ada.. ehehe!

Main le aku [siap rekuest nak 1lane dgn banez & atok A.. ekkeke!]
Blh je sbb 19 org je.
Score aku agak ok le
[bg dak2 BDN xok la sbb mereka terer,
Aku ni susah gile tauuuu nak dpt 120,
Maka aku anggap aku lucky je la masa tonamen tu!
Huhu!]
Score aku 166, 131 & 140.
[nih aku baling cara aku yg misteri tu la..
Aku mmg kompiden dgn cara aku..
Aku rasa xbley blaaa aa dgn cara2 yg normal tu.. hukss]

Piala yg ku dpt

But am very disappointed coz aku dpt no.2 kategori female,
Which is beza 2point je dgn juara female.

Gila kecewa.. kalo x.. dpt RM100 uuuu!
Hukkss xpe la xde rejeki.. huhu!
Si Ibanez dpt no. 5.
Kompiyus aku.. besa dia lg terer dr aku.. aiyak!
Datuk A bley no. 9 tp apakan daya shai slh bg piala female lak.. wekekek!

Antara piala2 yg ada.. sape tak gi rugik sbb semua dpt :p


Oh masa 3rd games tu nuek dtg menjenguk Datuk A.

Pehtu dan2 je sambung main lps tonamen tu.
Aku belasah lg 3games bertiga!
Datuk A mandrem aku nih.. xmenjadi langsung score aku.. ekekeke!
Datuk A ni sengal la pulok!
Haku ingt dia ni sombong gilo babeh.. rupanya dok pom!
& agak lawak le jgk dgn muka siyes nya tu.. hoho!
Soklan pon straight to the point je.. malu haku.. huhu!
Tp konspirasi mu utk menggusipkan aku dgn nuar sgt failed la.
Aku hanya menyukai “org itu” sahaje.. bkn nuar.. ngee!
Sapekah “org itu”.. rahsia lol~ =))

Oh begitula seadanya tonamen msjbox ni!

Part 2 [moonlite akan menyusul.. dah taip tp mls publish.. ekekke]



2 comments:

yatispeed said...

bebs..muka ko sesuai la pakai tudung camni..nampak comel..

deidaa said...

Huhu jgn la ckp camtu.. malu aii!

Eehheeh :p