Sunday 7 December 2008

Masalah Problem

[Entry TMNET slow.. xleh upload gambo bnyak!]

Kalo korang ada prob,
luah kat sape?
Better gurl or guy?
If yg dah tawen tu.. mesti la luah kat partner kan?

For me............

PEMPUAN
Ada la share tp setakat 2 3kwn je la,
tu pon mcm xdetail.
Sbb biasanya dorg akan ckp "SABAR LA OK?"
Aku cite sbb nak reduce sedih aku ni hah! Bkn nak mintak ckp SABAR! Dismay
Tensiiiii tulll!



LELAKI
Ekceli aku refer cite pd laki ah sbb nya nasehat nya besh sket.
Tp aku xde closet guy fren pom so aku xde aa cite.
Kang aku cite kat sebarangan org..
ada yg mulot cam mak bedah.. sesia je aa tersebar!
ROTFL
Aku ni mendengar nasihat ekceli,
kalo kena dgn caranya!
Cuma aku nak luah pd org yg betol & bley bg solution yg bernas!


Mcm nak cite kat seseorg,
sbb kebetolan arituh dia nasehat something
yg tetiba terus masuk ke pale utak aku!
Padahal aku dok penah rapat dgn dia pom
[tp jupe tu ada le slalu kut tp jarang gak borak]
Tp bley ke dipercayai?
Susah ngguh aku nak percaya kat org nih!

[tp kalo org tipu aku secara pembulian, cpt pulok aku percaya.. cis cis]
Rolly 1


Bkn aku nak kata nasehat pmpuan tak best,
tp more into suh SABAR.
Aku dah penat sabar.. aku nak SOLUTION!
Sealed Shut

No comments: