Saturday, 1 November 2008

Maafkan Aku!


Ok aku dah abis cite psl sakit aku nih.
Sambung lg 2minggu ah bila aku nak wat CT Scan.. ehehe!

Actually aku rasa bnyak mende yg aku lupa!
Aku xtau la nape.. aku asyik lupa je!
Ke sbb aku dah ke arah penuaan?
Mmg la.. setiap saat semua org makin tua.. ada ke makin muda? :p

Tp tahap ingatan aku rasa mcm semakin lemah je :(
Serious ni aku xtipu!
Dgn mana kwn2 aku yg aku tak sengaja lupa,
sori ek?
Next time just remind me whut should i remember k? Peace!

3 comments:

comey_lote said...

time raya arituh toksir mitak maaf...habis raya doh nih...hehehe..btw bermaafan ni tok perlu tggu rayo kan kan kan

deidaa said...

Adoi sbb tok mitok maah ko ni?
time tu dok tau lg blog demo,
so xtau nok mitok maaf kut mano!

So.. kali ni.. mitok maah la deh? ekekkeek!

Salam delay idulfitri :p

comey_lote said...

eh..kawe tok kata suruh mitok maaf ngan kawe..kawe kato secara general jass..hihihi..