Saturday 15 November 2008

I Am Whut I Am & Stop Judging Me!

Haa sj create entry ni to clear all the things! Cause ada some of the people out there specially strangers
[who absolutely dunno
me]
visited my blog &
they're judging bad bout me after read some of my entry!
Cool



Heh.. who r u to judge me like that,

mcm dah kenal aku lama gile!
I dun mind if u want judge me badly but make sure la u know me inside & outside! Grrr

Skadar baca entry blog & komen2 aku pehtu nak judge aku teruk.
Bila aku tnya dia siapa.. xmo jwb!
Funny lol!
Geli usus.. seriously!
Tongue Out 2


& FYI strangers2...
if u don't like my blog or my words...
just back off la!
No

Dah tau meluat dgn entry aku,
dtg gak..
siap nilai again & again~!


U r not invited here if just want to get fight wimme! Soapbox
Entry before ni aku dah bitau pon,
aku jenis kasar/brutal gile & ckp lps ikut suka suki lidah aku je!

Bihtu ada lg yg nak terkucil, tercirit.. pedehal?
Thinking

I'm sick with this type of person!
Xyah lah nilai org... gi betulkan diri sundirik dulu!

Nobody's perfect!
Aku lg la xperfect!

Sentiasa ckp kasar [lg ada hati mau aku ubah.. slh besar le guys!] Ignoring You


This is the way i'm blogging & show maself!

@ least aku xfake! Clappy


Enuf la tu ek?
Dtg umah org jgn membuang merata!
If u dare to comment again..
i will delete it!

I have my own rights, cause this is my blog.. not urs!
Understand? Annoyed And Disappointed
Last but not least.. sorry for everythings!

Peace!
Braces

4 comments:

Emy said...

aku rs entry ni ada lebih kurang mcm speed pnya.. apa kes? biasa la dlm dunia yg penuh pancaroba ni ramai yg mengdengki..

chomelista homestay said...

Heh speedo kena apa eh?
Aku tatau plak!

Aku yakin esok lusa stranger tu dtg lg blog aku.. poyo je kan?!

aiDieNa said...

Hmm.. memenuhi permintaan ko Deida.. senang jer.. biarkan si luncai terjun dgn labu²nya... yg penting kitorang yg kenal ko.. tau camner ko kan.. (ehehhh.. kenai kaa?? Ahaks..) Kenai lar daripada stranger yg tak kenai langsung kan..... ker stranger tu mmg kenai ko dan mmg nak sakitkan ati ko.. ikhsss.. tak bek arrr... cam kata ko.. singgah tmpt owg.. pastu berak merata² kan...

Anonymous said...

hahahaha...kesian..inilah dinamakan x bleh menerima teguran..ko ingat ko semua betul ke?org dekat2 ko mmg x berani nk mengata ko..semua tuh bodek jerkk..padahal dlm ati..huhuhu..aku sgt kesian kt ko..