Friday, 4 November 2011

Jamuan Raya Pejabat - Delay Entry

Haaaa lama gila aku delay entry ni.

Berapa haribulan memang tak ingat dah haha.
Tapi di adakan di Makmal Kesihatan Perol, Peringat.

 Aku sorg je anak dara.. ada aku kesah?  haha
Baju raya itu dijahit oleh ibu whooz fauzi.

 Bos pakai baju hijau di meja VIP nun!

Buat hari Khamis pukul 12.30tghari maka selepas jamuan tu,
aku terus balik la.
Maklumla kat Kelantan, jabatan kerajaan persekutuan pulang pukul 3petang bagi yang masuk 7.30pagi.
(Pejabat Kerajaan Negeri lagilah lagi awal pulang.. aku dengki!  haha)

Akak P.A yg banyak tolong aku hehe
Aku pergi dgn kakak P.A aku ni.. dia tumpang aku sebab kereta dia kena blok.
Oleh sebab aku baru je sebulan kerja di pejabat tu,
maka aku takde lah kawan lagi huhu.

Makan banyak jugak tapi aku tak larat la nak sumbat semua.
Antara menunya:  nasi dagang kelate, nasi dagang teganu, mee sup, kuih raya, ketupat, laksa, puding & sangat banyak aku pun dah lupa haha.

Sekian entry poyo.

2 comments:

IxoR@ said...

apakah beza nasi dagang klate dengan nasi dagang tganu?

hehehehe...

tetiba aku plak tingin nasi dagang!

cik kodok said...

nasi dagang ganung kaler putih..

Nasi dagang kelate... Yg biasa org jual kat kl nun kaler coklat2 gitu.

Last week 2x.aku mkn nasi.dagang huhhh