Tuesday 22 November 2011

Bloghopping

Kawan-kawan, aku sebenarnya memang baca entry korang,
cuma susah lah untuk komen sebab kat pejabat kan kena blok!
Baca boleh lah cuma masa klik komen tu tiba-tiba keluar "ayat merapu merepek kata personal site apa entah" & memang tak boleh komen.
Bengang gila aku.

Kat galaxy tab aku laju time FB je, tang menaip panjang-panjang aku failed la (padanlah muka aku,
siapa suruh jual netbook tu kan?)  hehe.
Yang aku follow-follow blog korang tu, aku baca ya.. bukan tak baca!

4 comments:

shuweet said...

kite pun baca tau tau..hehehe

IxoR@ said...

terima kasih!

=)

Unknown said...

thanks...

blog aku pun kena block kat opis aku...herem...

chomelista homestay said...

mimie- hehe calit sikit.

Nana- sama 2, sedih tokleh komen panjang2.

Jedi- marilah kita bersabar