Wednesday 10 November 2010

Resepsi Aji & Zul a.k.a mini reunion

Resepsi Ajie & Zul.
6/11/2010 (Sabtu)
Dewan Sri Siantan, Selayang

Ajie control kiut bersama Is pengapit setianya.
Aritu aku gi wedding mimie khalid dgn ajie pastuh kali nih 
aku gi resepsi ajie dgn mimie plak hehe.

Mempelai (jgn belai2 dulu nohhh kat pelamin tu hahaha)
Awl2 lg aku dh kabbo, xdpt gi akad nikah ajie (eh bkn xdpt gi tp aku mmg maleh gi sbb aritu 10.10.10.
jln harus hazabbbb so aku duk diam2 kat umah hehe). 
Adiah (siap ada frame gambo klasik tu hihih )
So awl2 lg aku dh block myself utk gi resepsi nih,
jnji dgn mimie siap2.. aku nak menumpang kaseh dia gi sama,

Eh eh.. nape zul xjeling ajie je ni kekeke.

maklumla aku kan lone ranger.. gile apa gi sorg?
Dah la wedding emyfaz 3thn lps pon aku gi sorg2 haha sengal kan?

Elelelee ajie, malu2 kucim ke?  awwww~
Mula2 nak ajak opismet aku tu jd partner sbb dia duk selayang tp teruk sgt dikenenkan so aku maleh ah nak ajak2 bagai, karang lg teruk kena kenen.. sian dia jgk la.. naif benor2, dah la xreti menjawab langsung (sengih je dia reti), aku je yg argue2 bagai (mmg xbetol pon, aku argue la.. kalo betul baik aku diam) :P
Eh tersasar pulak cerita aku ni hehe.

Sj dengki kacau pengantin tgh mkn ngeh ngeh
K, sambung cerita... janji jumpa mimie kat petronas giant batu caves.
(situ je aku tau pon kalo gombak.. suroh gi tempat lain mmg tatau) :D
Lg besh bila aku xbwk kad so aku xingt langsung apa nama dewan tu,
apetah lg xstudi langsung map tu :))

Si debot... momomomom
Aku xberapa gemor jln2 selayang ni sbb tau jln jem sokmo.
Aku penah aa gi selayang dolu2.. gi umah ahkak zahid pria fantasia tu hehe.

Arie yg sumbung.. xmo deee tgk kamera!
Masa smpai tu kebetulan ajie & zul baru smpai.
Is tetap setia jd pengapitnya hee.
So blh la sgt nak tgk pengantin puas2.

Masuk2 tu.. pergh tema merah mak long!
Meriah giler tetamu ramai & ternampak la plak pen. akauntan opis aku tp aku xkose nak tegur,
sbb dia bkn kwn aku pon & aku pon ala2 sombong, mana nak tegur org.. nak2 lg laki haha.

 Masa mula2 smpai nih, gambo xikut turutan :P
(gambo kedit to cik mimie khalid)

Mencari2 gak teman2 lama masa itm dulu, tp xnampak plaks.
Lama tu baru nampak si haiyuza dgn anaknya.
Xlama tu ujan lebat selebat2nya so kena la tggu, xkan nak redah.
Xsesia la tggu.. sbb pastu sorg demi sorg jumpa geng2 itm.

Pipi kembongggg & cembongggg!

Mula dgn tiqah (katipo yg femes dgn bulu mata pelesunya) :P
Duk pahang xsilap aku makcik nih.
Pastu jupe mimi metod yg dtg dgn boprennya.
Then last but not least jupe emyfak sefamili.
Semuanya rasa last jumpa tak kurang 8thn yg lps.
Semua jupe di alam maya je.

Bdk2 extend (kecuali mimi khalid).. kompiyus sbb ada 2mimie di situ huhu.
Bila dh jupe tu tau je la kekepohannya.
Dh la buat mcm mejlis snd je kihkih.

Myself, mimie metod, debot & mimie khalid
Bergambo2 bagai dgn pengantin..
hrp2 xde le org mrh sbb mcm bnyak kali je nyibuks dgn pengantin masa nak mkn heheh.

Pengantin melawat kawasan
Lepak2 sambil berebut2 dgn adleena anak emyfak yg xreti nak senyum tuh.
Aku kompiyus la, adleena ni xde urat senyum ke?  dah la bolat sebolat2nya hehehh.

Suasana dewan

Si arie plaks asal nak amik gambo dia je, musti sorok muke.. haizzz nak kena penyek nih hee.
Suke ngat dia buat memeks2 muka yg kelakar :P

Dpt gak naik stage

Sebbaik pengantin round 1dewan, maka sempat la borak2.. takkan la kitorg nak naik pelamin borak2 mcm dlm bilek hostel plak?  gile apa? :))

Keta pengantin
Nk dkt blk tu, kitorg xlps peluang naik stage,
nak gak gile glamer dgn pengantin kat pelamin.. bkn senang woo nak naik pelamin ala2 glamer gitu :D

Banner pengantin ni chanteks lah
Lps tu sesi bersurai.. lama sgt dh kitorg lepak kaedahnya.
So mmg syok la jupe kwn2 lama.. kira2nya mini reunion tanpa sengaja la.

 Dgn cik mimie khalid.. sian laki dia, tukang amik gambo je huhu

Utk ajie & zul.. selamat pengantin baru, semoge kekal hingge akhir usia.
(ucap gak even makcik ajie xbaca blog aku heee).

Utk kwn2 lain.. ada masa kite jumpe lg ye?
(kalo nak wat reunion.. tggu aku kawen luh aaa.. asyik2 aku je lone ranger kihkih).

WASSALAM.

4 comments:

Y@ZeD@ said...

aku sangattttttttt jelessssss takde sama di hari bahagia bff ku itu! nyampahhhhh kt ko...

aiDieNa said...

Wah.. sudah kawen.. saper lagi yg blom kawen?? Fida.. ko biler??

shuweet said...

mekda, takpe ko takde masa wedding ajie...harap2 taun depan masa wedding anniversary ajie ko leh raikan bersama..suh die naik pelamin skali lagik..heheheheheh

fida, btw aku sonok jumpa kengkawan..tak sangka korang kenai gak aku yang tak brape ada orang nak kawan dulu masa kat itm hahahaha..tu yang bawak diri ke manjung perak tu..hehe...whatever it is..sonok jumpa ko..harap2 jumpa di lain waktu...

chomelista homestay said...

mekde- eleh yg aku duk jeles dgn ko sokmo jln2 serata dunia tu, tak kire? :p
Ko blk thn dpn, ko wat aniberseri la.. nnti kitorg serbu!


kakpah- aku kot yg masih lone ranger (lps kawen blog aku tukar nama lain la haha).
Aku tggu putera kodok dtg minang le :D


mimie- ala perasaan ko je tu xde org nak kwn dgn ko.. aku ok je cuma aku ni spesis lambat nak get along dgn org. Kalo ko tggu 1 @ 2sem lg, musti blh kamceng punye heheh.
skang dorg ok je dgn ko kan kan kan? :P