Monday, 15 November 2010

Catwalk nya aku!

Entry delay lg.. akibat sgt mls nak update :D

Ni masa KURSUS TRANSOFRMASI & PENAMPILAN ANGGUN di TANJUNG BUNGAH BEACH RESORT, PENANG 6-8/10/2010 yg lps.
Aku suke kursus ni tp bab2 semua kena amik bahagian kat dpn, aku xsuke..
aku kan low profile haha.

Grup aku!

Tp malangnya CARA BERJALAN ni adalah MANDATORI utk semua peserta.
Aku gigil2 dh kat dpn tp aku jd diri snd la.. mana ada control2 jln bagai.

Ala tunduk plak masa gambo ni di snap!
Penceramah ckp cara aku jln mcm ganas sgt hahahahahahaha.

Peserta lain, penceramah bg la mcm2 la komen lg "terlalu menunduk, kangkang sgt, terlalu slow, jln mcm xde semangat lah apa lah".. mcm2 lg la hahaha.

Ape2pon, kursus ni sgt best :-)

2 comments:

aiDieNa said...

Ko memang ganas.. ahahaha

deidaa said...

i am who i am, kak pah... hahahah.