Sunday 10 October 2010

Wah Kelab Golf Tuuuu!

Perjumpaan Kakitangan JKT bersama KP & Majlis Sambutan Hari Raya
01.10.2010 (Jumaat)
Kelab Golf Perkhidmatan Awam, Bukit Kiara

 Dgn geng2 pen. akauntan (besala aku menempel je dgn geng2 xsama jawatan huhu).
From left:  myself, hally, kak sopi, sitinor & anum

1st time aku gi jamuan ry jabatan di luar kawaasan ofis.
Mula2 mls nak gi tp sbb semua bdk bahagian aku gi, maka aku gi lah.. tumpang keta cik sitinor.
(aku mls drive hehe).
Ada jgk pelancaran SALAM & SENYUM

Yg tak syoknya pg tu ada ceramah psl keselamatan, semua org ngeluh... xsesuai la ceramah2 bagai.
Kurang2nya bg le ceramah raya ke mende ke argh!

My table.. semua bdk2 bahagian aku

10.25pg baru Datuk KP dtg bg kata 2 then start mkn dkt kul 11lbh.
Xsemua aku mkn lah.. as usual la aku bkn pemakan yg tegar.. aku amik apa yg aku mkn je heee :D
 Stage... ada lucky draw

Ada sessi lucky draw.. cam besa aku xpenah lucky pong.
Sorg pen. jurutera bahagian aku tuh dpt bantal bentuk burger.. baguih la.. dh la dia pon mcm burger kekekeke ampunn!

Tp gambo xbnyak sgt & kerugian bila xamik gambo bdk2 laki tu sbb semua laki WAJIB pakai baju melayu auchhhh pahlawanku :P
 Kekenyangan.. tggu trip seterusnya :D

Thn dpn mungkin ku tiada di sini lg :-(

12.55pm blk opis & kaedahnya smpai ofis aku terus tido.
Oh jamuan kan ari jemaat & jemaat kan masuk keje 2.45pm?  hehe.

Last trip, ingt nak blk dh tp tiba2 kwn aku amik bnyak gile sate setelah ramai yg blk hahah bijak2.. bagus :D

Terima kasih kerana menjamu semua pegawai/staff JKT :P

No comments: