Thursday, 14 October 2010

bunga ros kat kaktus?

Erk ada ke bunga ros tumbuh kat kaktus?
Xde la.. sj je!

Rupa overall kaktus
Bunga yg kembang
Mak aku tanam pokok kaktus.. biasanya kuncup je, tp mlm raya tu tiba2 kaktus ni kembang.
Chantek gile.  Makcik aku suroh snap gamba.. aku kata mls sbb aku xminat bunga.. 
dia kata rugi kalo xsnap sbb sesekali je kaktus ni kembangkan bunga.
Batang kaktus
Maka aku snap la.
Tp xde bau la.. chantek je semata2 hehe.

Dari atas
Tp mmg btol la.. esok siang nya bunga nya dah kuncup terus & xkembang2 smpai skang.. kiranya sekali je kot seumur kaktus ni idop?  Heheh.

Nama kaktus aku tatau.. sekian! :P

4 comments:

whooz said...

canteknye bunga dia

deidaa said...

Tu la.. xpenah tau kaktus blh berbunga.

Emy said...

cantik bunga nya... elok pn ko amik gambar, nasib baik tak degil ikut ckp mak! hehehe

deidaa said...

hahahha tu aa psl.. kalo ckp kosong, org xcaya plak.. at least aku ada bukti :P