Thursday 9 September 2010

Lambaian Kg hoho hoooo!

7/9/2010 (Selasa) & 8/9/2010 (Rabu).
Nak blk kg utk beraya.

 Stesen minyak Petronas Gua Musang
Aku keja 1/2 day (eh blh dikatakan 1/4 day je kot sbb b4 12pm aku dh blah).
Kaedahnya makcik aku suroh anak dia jemput aku lps zuhur.
Aku punye le beriya blk awl sbb skali lps maghrib baru kazen aku jemput.. dorg dr seremban adoi.
Aku ni siap tido, basuh baju & gi shopping kat JJ AU2 lg tau tak?
Betapa penatnya aku tggu dorg wahaha.

 "sky juice" aiii ckp youuuu!  Ingt kat KL.. rupa2nya kat Gua Musang ihiks.

9pm bertolak beriya skali kazen aku terlajak simpang Genting Klang tu.. aku dah la rabun mlm kekdahnya so pusing la blk ke blakang umah aku wakakak sengal amat dowh!
Kiranya 9.30pm je la bertolak hehe.

 2.33pg mcm 2.33ptg.. ramai org neh!

Besala kalo blk dgn dorg.. ada yg nak "berasap" lah, nk terkucil lah.. bnyak kali gak stop.
2.30pg sahur kat R&R Gua Musang.. sedap pulok nasik goreng yg kazen aku mkn.
Aku just mkn omlette je.. sedap xsedap, telan sj labu labi!

Omlette yg manis gile.. adeh blk kelate je makanan musti manis2 letting!

Ramai gak org.. teruja gak aku pong~
Teruskan perjalanan, 5pg smpai la umah.. sahur la skali lg...
Keta bnyak tp xde la jem.. xpon kazen aku mencilok take over 7 8bijan keta skaligus...
nak putus harapan pon ada gak aku.. takot hooo weiii!

Tp xpe.. dh selamat smpai :D

No comments: