Tuesday 7 September 2010

Kami & Uptown Setiawangsa

01.09.2010 (Rabu)
Aku, ezza & k.mie

 K. mi & aku

Setelah sekian lama xjumpa dgn k.mi,
maka kali ini kami bertemu muka.
Rasanya 1thn ++ xjumpa k.mie & lps tu bln 8 aritu baru jmpa dia.
Konon2 last kontek psl "terputus kasih syg seketika" oleh beberapa sbb ahaks,
tp xpe.. kasih syg disambung kembali :P

Nasi dagang lauk ayam gulai & kacang goreng
Janji 7pm di umah k.mi sbb mls nak berbuka di luar psl nya kalo berbuka terus di luar, nnti rushing nak maghrib.
So kitorg mkn kuih dulu kat umah k.mie then lps solat baru gerak ke kedai kelate yg sedap tu.

6ketui cincin k.mie pakai.
Aku seketui pon xdek.. sian aku :-(

Aku mcm xtau nk mkn pe sbb semua menarik hihi last2 decide mkn nasik dagang lauk ayam & sayur kacang (ada aku kesah kacang tu xmasuk dgn nasik dagang?) :P

Kerepek pisang yg kalerpul.. i tot kat johor je ada heh
3paket RM10
Lama kami borak.. 9.45pm baru gerak pulang & bila nk smpai kat umah tu,
mcm ramai gile kat Backlane Setiawangsa tu so aku & ezza decide nak singgah,
lg pon aku xpenah gi even xsmpai 1km dr umah hehe.

View uptown d' setiawangsa
Interesting la jgk even kedai xsebanyak kat uptown lain.
Org pon ramai tp xde la smpai xleh jln.

Perfume keta yg kubeli.. BLACK ICE tu bau sgt maskulin.. yummm!

Aku just beli PERFUME KETA LITTLE TREES je.
3keping RM20.. aku mcm dah rambang idung dh sbb semua mcm besh2 then aku decide beli LEMON GREEN TEA, BLACK ICE (bau lelaki.. ingt plaks aku kat bau mamat yg tegur aku tu... 50meter dah bau dia hoho) & SILLY CITRUS.
Blh tahan selama 7mggu.

B4 blah, beli steamboat luh.. 1batang singgit.. buat kudap2an.. nyum sedap :P

Sila pergi ke Uptown D' Setiawangsa ye kwn2?  heheh.


No comments: