Friday 13 February 2009

Perfume

Perfume

Perfume aku- rak tu aku cilok abg aku punya.. ngeheeh!
Tgk.. aku pakai bedak baby je, punya lacikai aku ni.. gehehe

Aku ni penggila perfume.
Dlm gambo tu antara collection aku.
2nd row tu mmg ori punya aa [xmo ah imitation.. lasting 10menit je.. worthless.. wekss].
Ada yg beli sundirik,
ada yg mak bg.. ehe.
Lelain tu mostly avon la.. ehhehehe!

My all time fav. ada Red Delicious [DKNY] .. sbb lasting [EDP].

Jarang beli branded punya psl mahal.. huhu.
[last beli pon bln lps sbb nak kasi adiah kat org, maka aku beli la seketul utk aku.. hihiii]
So sape nak kasi aku perfume.. silakan [tp frankly speaking.. ori ajork & aku bley trace even perfume tu ori @ x] & aku suke perfume yg sweet tp xsuke bau yg hard & hate vanilla.. PEACE!


~kalo mekda baca ni sure gelakkan aku sbb nya perfume kat Dublin gila babes punya murah.
Aku jeles weh.. siyes~ :(


4 comments:

Y@ZeD@ said...

eleh, ckp jer lah entry nihh dedicated special for me... ko request perfume dari aku kan kan kannnn??? hehehe

aku dh ckp kt ko, aku leh kasik ko prezent perfume, tp cost penghantarannyer ditanggung ko lerr?? lehh gitu?? hahaha.....

aku bangga beb, ko rajin nyusun perfume kayak gitu di lemari ko..! byk space lagik woooooo...

chomelista homestay said...

hahahah bijak la ko ni mekda!
Tau2 je aku nak perfume dr ko kan?
Wehs bln dah befday aku ni,
sila la beli perfume 4 5botol skang,
dah blh la pos utk aku.. hiks!
aaaaa aku byr duit pos?
Adeh rasanya lg mahal dr perfume yg ko beli kot.. geheheh!

Mmg manyak space,
dats y aku mintak ko kasi aku lg ni.. waahahah lariksss!

Emy said...

eh bedak tu sama lak ngn arieana! ok la tuh.. bukan singgit pnya bedak!

aku rs kalau nk order perfume, biar la secara berjemaah!! pastu srh mc da pos kt kita..

chomelista homestay said...

itu la psl nya emy!
Xpon nnti mekda nak blk mesia,
kita borong perfume 1kargo tu.. wahahah, ok x? :))