Wednesday 11 February 2009

Batik


BATIK [DELAY ENTRY AGAIN!]

Batik creep & tudung bawalku

Tercapai whishlist aku iaitu batik.
Acceli i need 1more tp xcukop le duit.. batik mahal, bkn murah.. heh!
Sorry, aku mmg xsuke batik2 tiruan such as batik angkasawan lah hape lah..
i love an ORIGINAL BATIK ONLY!


Mak aku yg request suh beli batik, blh x? :p
Memula mak aku bwk gi kedai sebelah Hotel Renai KB,
adala berkenan 1 abstrack [black/white]-- ala2 spider tp mls lah aku.
Xcukup berkenan di ati maka blah.




Batik creep itam / purple going pink

Esoknya gi Bazar Buloh Kubu.
Jauh parking so mak aku sound "kalo gi tp xbeli jgk tatau la"
Aisey so i dun have any choice le selain xbley too choosy,
even Bazar tu ada berpuluh2 kedai jual batik.
Aku pyh wooo beli kain2 mahal ni dgn sebuah kedai je..
biar la alah membeli menang memakai.. huhu!


Masuk2 je kedai 1st tu aku terus ckp kat tokey "sy nak design abstract.. bunga2 jgn tunjok!"
Bnyak plak tu dia bukak dlm plastik.. miahaha!
Aku bekenan 1 batik jenis satin.. chantekss -[RM160] tp mak aku berkenan yg dlm gambo ni,
which is bkn la abstract tp bunga2.
Lps lama pk, beli la jgk.. sbb mak aku suroh huhuu price RM280.

Tudung bawal 1

Cari tudong.. aisey pyh match pulok.
Last2 bought pink worth RM70 uuuhu.

Batik tu nak jahit duyung kot, comel je [tp tuan xcomel la.. wakakak].

~hope this entry xde kontreversi la, aku xberlagak.. sekian~

No comments: