Sunday, 15 February 2009

Adiah Befday

Adiah Befday in Advance

Selendang

Hahahah befday aku 24/3 tp nya dpt adiah in advanced.
Aku xmo bitau sape yg bg.. suprise [sbb nya bln 3 ni la aku kasitau sape kasi.. hiihi]
Syok kan dpt adiah yg blh dipilih2 snd?

Kebaya itam puteh.. chantek x? :p

Org kata kebaya puteh sesuai utk tunang/kawen.
Ahahah idok la smpai camtuh.. aku nak wat pakai gi wedding or ari batik je :D
[xdok nya laki nak kawen dgn aku ni.. sobsss]
Ingt nak kaler itam supaya xnampak lemak2 aku tp dah abes dahhh!


Ok lah rege kain batik yg belom siap di jahit ini ialah RM99.
Sesuai beli psl nya badan aku berisi..
susah beli yg dah siap jait.. semua utk size2 model je.. cissss! =))

Makacih.. muahssss! :p


2 comments:

Y@ZeD@ said...

aku suke wei,kebaya batik cenggini..!!

nak jugak beli....... huhuuu

deidaa said...

Ala.. takkan takde jual kot kat ireland tu.. wahahahah larikkk toin toin :))