Tuesday 8 April 2008

Tonamen Boling Mawifrenz

DATE: 6/4 [SUNDAY]
VENUE: SUMMIT USJ, SUBANG
TIME: 10am-2.30pm

Za8fc2 [ayoi, finyz, aku & asrul]

Model poster mawi [judd, finyz & aku]

Team aku wif hamper

Finyz & aku


View time tourney @ summit


Mawi ketika penyampaian adiah

Lepak2 masa tggu results [semua geng2 BDN]


Bnyak sggh cabaran nak complete team za8fc1 & za8fc2 ni.
mls nak cite.. cuma za8fc1 tu.. complete a day b4 tourney.
Tu pon main hantam je aku ajak sape2 yg bley replaced tempat za8 [dia gi GSA] & 3org lg terpaksa tarik diri sbb ada hal yg xdpt dielakkan.

This time kena cabot undi utk dpt lane mana.
Siyes mmg bad day utk team aku sbb aku cabot undi, dpt lane no.1.
Sorry guys! :(
Lane sebelah tu team DaVom1 [milafc].

Antara FC2 yg join ialah ZA8FC, MILAFC, DAYANGFC, EBIFC, MAWIFC, MAWIFRENZ, MARSHAFC dan FC lain xtau la sbb aku duk lane ujung.. kurang peksa lak.. heh!

K main la sesungguh ni. As usual la 1st game aku mmg score gile2.
1st game: 163.
2nd game: 97.
3rd game: 119.

hee mesti dorg nyesal 1team dgn aku.. miahahah!

That day sgt tak meriah sbb mmg xdiserikan dgn mana2 artis yg dtg.
Cuma FC2 je la yg ada pun.
Masa last tu baru la mawi menghadirkan diri tu pon melalui pintu belakang.. huhu!

Si iori siap jerit nama mawi.. bodigad dia mcm tak bg bergambo tp iori redah je amik gambo.. akakaka syabas tp dlm camera aku mmg sekeping 2 je ada gamba mawi.. sbb nya? LU PK LA SND.. WAKAKAKAK!

Malang lg nasib bila penyampaian adiah.
Team aku xdiumumkan pun!
Ingt kan masuk top 10 dah.. miahahah perasan bagos btol la aku.
Pi mai pi mai kat kaunter report tak umum lg.
Jahat je dia kata team aku dpt no.30 [out of 32 teams].
owh hello sis.. seteruk2 team aku pon.. xpenah2 lg aa dpt no. lebih 20 ok?
Bila tgk list.. team lain no. 30.
Aku xpuas ati.
Re-check blk.. rupa2nya no. 17.
Ceh dorg lupa announce.. ciskek, hanget btol ati aku! X(
Aku ni beriya la duk tggu kat dpn nak amik adiah.. huh!
Sedangkan time tu dorg dah umum pemenang smpai abis dah.
Bkn aa nak adiah apa tp @ least umum la woiii! Huh!

Akak yg announce tu mcm perli2 aku.
Ek ele, suke ati aku lah.. aku main penat2..
tetiba ko lupa nak umum.. tak glamer la team aku nnti.. huhu!

hee aku hanget ati smpai blk kl.. xbley la aku.. rasa nak sepuk2 je pale dia!
Xpe lah.. yg menang tu congrats!
Yg aku ingt.. SHAWALFC juara [hee again.. congrats!]
Team KLASIQFC [juddin, myo, bjoe & wife bjoe].. yg ni aku ingt aa sbb depa geng2 aku.. hihi!
& team ZA8FC1 no. 19.. wahahaha!
Next time aku sure join lg even aku bkn la terer banget pon.. ngee!

Jumpa lagi! :D

No comments: