Thursday 10 April 2008

Calon Personality B** 2008




Aku xtau nak update apa!
Aku cite psl pencalonan MISS PERSONALITY B** 2008 aje lah ye?

Seramai 11 org yg tercalon. Syarat2 nya ialah mesti seorang wanita bujang.
So yg mana vote aku tu, aku ucapkan time kasih bnyak2 ye walau aku xmenang!? Specially:

  1. azma--> walau xkenal, vote saye jg
  2. BdakMukh--> kwn seperbolinganku
  3. Chinozie--> darling gelapku.. ekekek!
  4. cik_bintang--> kwn sok sek pot pet saye.. hee!
  5. doremon--> sy tak kenal
  6. finyz--> darling ku yg ku selalu buli.. heeheh
  7. judd--> pasangan bolingku.. ehehe!
  8. kambinggila--> abe gebu shaye
  9. misscordelia--> top poster B**
  10. penaganas--> cam penah dgr tp xingt
  11. Rumizu--> hubby kpd kwn saye
  12. sinarinspirasi--> kwn yg bnyak bg nasehat psl bisnes
  13. true_niea--> user BDN yg jarang bls2 posting sgt
  14. tuannur--> kwn seperUITM ku a.k.a osmetku :D

Skang ni dah ada pemenang utk setiap kategori!

Mr. Personality: Myo [budak ni chomel.. wahaha!]-- 33 undi

Miss Personality: Emy-- 37undi

Hot Daddy: Bro Dreamlord [yg slalu gaduh psl aku minat za8.. hakz!] --37 undi

Hot Mama: Maszmelati--34 undi


Yg kelakarnya,
ada yg vote diri snd.
Ada jg yg suruh konco2 nya reg. baru then suh vote dia.
Ada yg dah bertahun xonline then disuruhnya bdk tu vote bdk yg disukai.
Ada yg gune multiple id.. vote diri snd @ org yg disukai jgk.. wakakak!
Kasian! Aku dpt agak sape.. kasian pon ye jgk.. ngee!
Ada yg vote bf/gf!
Aku paksa sorg je vote aku iaitu tuannur.. miahaha!

Tu je lah, sj nak poyo!
Aku mls nak sebut nama penuh forum ni,
takot org skodeng aku.. ahahaha!

Walau aku penah dibanned dari forum ni,
tp aku ttp masuk forum ni.. tengkiu kudin.. ailapyu.. haahaaa!

~aku xde idea best nak letak kat blog.. huhu!~

2 comments:

Judd said...

azma tu ekceli kwn aku..
ehehe..

chomelista homestay said...

judd.. kwn ke gf? hihi!

Anyway.. thanks la ye korang? :D