Monday 21 April 2008

Anugerah Planet Muzik 2008

ANUGERAH PLANET MUZIK 2008
Venue: Kuala Lumpur Convention Centre

Time: 9pm-11.45pm Date: 20th April 2008 [Sunday]






Actually aku decide last menit nak gi sbb rasa SGT MALAS menguasai jiwa. Xde sbb apa pon.. sbb MALAS je lg pon hari ahad.. aku prefer leisure2 kat umah. But then lps arin & wawa paksa, aku dtg la jgk.. tu pon 6.45pm baru gerak :P


Mula2 aku suh wawa tggu la kat KLCC sbb aku xtau nak tuju ke mana KL Conv. Centre tu,
maklum la xpenah gi! Tp dorg takot parking full so aku gamble je la. Seb baik la aku penah gi pameran Islam last year so tau la mana nak menapak! Masa smpai tu dah ramai le, malu laks aku! Huuhu sbb semua pakai glamer, aku je yg tak glamer! Aku xingt la artis mana ada tp ramai gile.. ekekkeke!


Aku ni gi under diddyfc. Fans dorg yg gi iala arin, wawa, kak hezz wif her son, kak maya wif hubby incik phewit, tirasha & frenz, kak incanto & beberapa org lg yg aku xkenal.
Oleh sbb smpai awl, maka lepak kat food court dulu sekali dgn diddy & abg bad.


Memula aku duk jauh dr diddy.. tp entah la sape suwuh dd duk dpn aku.. ya ampun, rasanya mmg xde darah muka aku ni.. ekekek! Diddy tnya aku "kita dah salam belom?" Ahahaha aku jwb belom aa, shaking lah jgk aku.. ngek lahh aku mlm tu tatau apesal!
Diddy tnya nama aku so aku jwb lah nick aku ****E*.

Diddy cam kompiyus "G*****E*? ****E*?"

Maka terkpaksala aku explain.. dkt forum ****
[xmo reveal, karang ramai yg cari aku kat sana lak,
dah la kat sana aku glamer.. wakakkaka konon! Xde lah, forum tu glamer, reputz pon cari info kat sana.. artis2 pon masuk.. hihiiii! But aku still xnak reveal sbb aku jarang kat bod2 artis @ gossip tu.. aku bnyak kat enterpreneur/ ulat buku /tv series/ friends/pets & bowling] :D
Diddy tnya aku org mana.. ades, sessi takruf la plak.
Malu le aku wei! Aku dah jerit kat wawa & a rin.. JAHAT LA KORANG! x(
Siyes kaki aku dah berpeluh gile.. aduhai!
2 3min pastu dorg suh naik.. peh selamat aku diddy tak tnya bnyak.. ahahah!
Kak Hezz tnya aku xnak bergambar ke?
Aku blur.. then ntah apa aku pk.. tetiba aku ckp EH MALU LA di luar kesedaran aku!
Ish apara mulut aku ni.. ekkeek!




8.20pm masuk.. aisey gile tak besh seating! Aku dah la renek, dpt seat yg semua rata dr dpn ke belakang! Aku tgk screen aje lah.. xde maknanya gi live.. huhu! Geng2 diddyfc bising.. aku je la senyap, ye le aku nak borak ape? Sbb aku bkn ektip dgn dorg pon, sj gedik nak tgk live.. hihi!

Semua superb la bg aku! Maybe sbb aku tgk live kut.
Kat tv bunyi lain la plak cuma part Dato' Siti la slack skit.

Mlm tu semua aku suke!
But sometimes quite bored gak la!
Bnyak je seat kosong.. hurm!
Indonesian tak ramai yg gi.. slow je sorakan nye!
Yg paling kuat from Singapore.

11.45pm abis tp 11.30pm kitorg kuar dah,
melepak kat luar.. xtahan aku.. sejuk beku dah.
Kat luar tu jupe artis2 yg gi mlm tu la [hahahah weng btol report aku ni, sori lah mls nak noted.. ekekkeek]


Lama lah jgk tggu kat luar tu.. 12.15am baru gerak ke Lotus. Aku tumpang arin la. Smpai lotus.. jupe Tarmimi Siregar, Bob Azrai dgn wife dia. Kurus dah bob huuu! Then jupe yantzen.

Lepak2 mkn dulu sesambil tggu diddy & abg bad dtg kul 1.20am tu.
Aku sengaja cari kerusi jauh skit supaya diddy xnampak aku, tp apekah.. diddy tnya gak 2 3soklan kat aku.. huhuu! Aku bkn xnak borak tp aku malu lho! Ya ampun, xbley jd.. aku nyorok sebelah wawa.. ngee~! Sesambil nyorok sempat gak aku skodeng! Licin aa muka dia.. kalah muka aku yg bnyak kerawang ni.. miahaha! 2am blah aaa esoknya nak keje.. diddy ckp aku ngantuk bebenor, mmg ye pon.. mata aku dah nak pejam.. hiii!

Abg bad blanja kitorg mkn, adus malu lg aku!
Thanks a lot abe bad & diddy!

Nak slm blk tu.. diddy kata "jumpa lg ye cik ****E*.. ish ber cik cik lak.. ngaa!

Ok beres! :P

Blk tu arin anto aku ke lrt wangsa maju, shiot sunyi.. aku dah la takot golap, tp redah je lah, pecut 130km/j xhengat.. tetiba keta polis kuar dr simpang, yaiks.. tetiba je aku drive secara santun nye.. heh heh! 2.20am smpai umah.. main dgn TOTI & MIMO aku laks! :D

~uhu tenkiu pd korang yg invite aku gi APM~ :-)


No comments: