Tuesday 1 April 2008

Shopping Lagik!

SHOPPING LAGIK!

Utk baju kurung belah tepi.. rasanya tak cukup 1/3 meter.. hailoh!

Utk baju kurung cheongsam!

Kasot yg tak mcm pakai kasot :D

Jubah kaler cakelat, lalala!

Oke.. this is my 1st time beli kain utk wat baju ok?
B4 this, mak aku je yg beli so aku xamik kesah dia nak beli kaler apa, corak cemana skali pon.
Xminat skali pon aku pakai gak.. hee!

Kali ni mmg aku beli btol2, heh!
Mak aku pon boring kut teman aku pilih kain.. ngee!
Aku snd pon bosan.. kain bwh Rm10/meter aku xsuke sgt.. ngee!
[kecuali kain utk lining aa!]

Then jubah tu tetiba je.. gi kedai nak beli kain batik basahan,
tetiba nampak chantek je.. aku beli lah.. size S tuuuu.. takjub nya aku.. wakakkaka!
RM75.. ok murah ah tu.. mak aku pon muat.. lalalala! :P

K itu aje lah!
Owh kasut tu pon.. 1 KB Mall aku jelajah dgn mak aku xjupe gak.
Smpai mak aku ajak blk.. hii!
Last2 esoknya aku jelajah KB Mall sorg2.. yeah tangkap lah 1 walau xde la suke sgt kan?
Dah terdesak.. amik je.. tu pon lama lah jgk duk try kasot tu.. ngaa!

No comments: