Sunday 13 April 2008

Stray Cat

stray cat
Si fergi bersama anak2nya.. hihi sian dlm kotak pon aku sempat buli :D

Beberapa ekor stray cat yg menerjah makanan tucing

Dari kiri dusty, rusty & misty

si rusty yg tgh landing atas bantal.. pandai je cari port, huhu

dera dia letak atas teddy bear

kasian, mencari nenen ibunya.. miahaha

misty & dusty tgh sedih xjupe nenen ibu :D

Rasanya lebih dari 10 ekoq stray cat kat umah aku! ngee!


Tp slh sekor tu [fergi] duk lam umah sbb dah termengandung anak sape ntah & diberi nama MISTY, RUSTY & DUSTY berumur sebulan.

Ada sekoq kucing jantan arituh masa aku mai KL, ya ampun sgt le xde isi.. tinggal tulang sahaja.
So sian, bg la mkn segala.. skang dah berisi sket. Mmg mendengar kata,
duduk aje kat dpn tu.. kdg2 masuk ah gak tp spray air, terus wat muke kesian.. kihkih!
Mmg tak gi mana2 pon, duk je umah ku.. eheks tau aje kitorg akan bg mkn.. hii!
Tp dia ni bingit la, kalo lapar.. 1taman dgr dia mengiow!

Enjoy pict aje aah.. maleh cite panjang & ni edisi xde entry beh nak cite! :))

~aku cayang same kucing, sbb xde laki aku nak syg [sape nak cayang sama aku.. meh bitau cpt2.. aggaaaga!].. baik aku cayang pets kan.. ehee! mggu dpn arnab pula bakal menyusul dlm umah aku.. ceng ceng ceng!~

5 comments:

Anonymous said...

Comel-comelnya kucing tu....gerammmm lah....jaga elok2....pahala.

Ixora said...

suka betul ko ngan kucing2 ye...? Aku tak kuasa nak melayan...

chomelista homestay said...

*kak jida* bapak dia lg la besar gedabak.. sama berat dgn bola boling sy.. huhu!
Ye nak jg lah ni :P

*ixora* Kuasa je layan!
Sbb suke jgk sepak buli2 dorg.. akaakka!

sigedat said...

oh sye sangat cintakan mereka
dah berbelas ekor kat umah
semua stray cats..
nanti kasi awk tgk pic kitty sye yg terkini ok..

idop kucen..!!

ExtraTerrestrial said...

kat oz susah gile nak jumpa kucing...stray cat mcm tak wujud je...