Friday 25 April 2008

Celeb Mini Befday

Date: 24th April 2008 [Thursday] Time: 9.15pm-10.45pm Venue: Restoran Nelayan Titiwangsa
Event: Celeb befday utk 3 org [aku, kakmie & ezza]


Kek befday mini

Udang

Steamboat


Nasik lauk ayam, daging, ulam, sambal belacan & SAYUR [hee mana tak gemok ye tak?] =))

Kek & teh ais ku

ezza & me wif mini kek

Kak mie & me wif kek

aku kat board restoran nelayan

Posing dgn bunga yg kak mie bg

Steamboat & seafood


Akhirnya buat jg setelah asyik bertangguh2 dari bln 2 [ye la aku kat kg smpai bln 3.. hihi].
So dlm byak2 date bln 4 tu [yg jg asyik tak jd gara2 meknor] yg bnyak sgt alasan xdpt hadir smpai aku pon mcm xmo caya dah alasan mu even alasan mu logik ke xlogik ke,
mmg aku dah xcaya sbb apa2 mende aktiviti yg aku ajak pon mu kata blh join tp last menit decide xleh joint! Maka buat la pada 24th April, tu pon setelah meknor yg beriya ckp free that day. But then 3hours b4 mini befday tu, dia sms aku ckp xdpt dtg. Hurm WTF? Esok2 kalo mu nak kawen.. jgn la wat last menit decision kata xmo kawen plak ye?

K lah celeb bertiga je lah.
Xpe aa next2 year pon bertiga aje la sonang!
Xbnyak2 sungeh sgt!

Maka lepak2 la kami [aku birthday 24/3, ezza birthday 29/2 & kakmie birthday 19/4],
dibuat sekali [bkn sbb tak cukup bajet tp sbb aku cuti lama aritu].
Maka nya lg meraikan diri snd la & belanja diri snd!
Mcm org bodoh je kan?
Xpe aa bodoh2 pon, xde alasan xmo join.. kwn kan?
[hee bkn xmo blanja org lain tp kami ni pernah 1umah dulu,
yg sama2 pangai crazay cat.. ekekke bleh la masyuk].
nak raikan kwn2 lain.. aku xsempat masa la tahun ni,
tp yg mana aku jnji nak blanje tu.. akan aku tunaikan la ek?

Ezza mkn udang tak hengat dunia.
Aku mkn 1 je, tu pon start gatal idung dah.
Kak mie pulun makan semua.. hihiii!
Aku cam besa la, mesti cari nasik nya ++ steamboat.
Mcm2 ah 2org tu amik [ketam, udang, steamboat, nasik, air buah, ayam, sayur... eh mcm2 lah].
Aku manyak menum air je tu pon sulam mkn nasik,
mana tak muncit? Miahaha!

Last skali potong kek!
Wakakak kek mini udah la.
Besor2 pon membazir je.. sape nak mkn?
Beli kat Galaxy Ampang.. sanggup je aku redah jem semata2 nak beli kek comel tu!
Sbb tempat lain xde la kek besor tu :D

Hurm aktiviti snap gambo pon sendirik2 je!
Mcm org syok snd je tahun ni.. muekekeke~

Then ronda2 kat tmn tasik titiwangsa ++ snap gambo segala.
Kul 11.45pm blah!

ahahah mini befday yg paling suk penah ku lalui! :D

~sekian~

3 comments:

ezza erisa said...

sila send gambar giler itu ke email aku
please

tq

chomelista homestay said...

kalu aku mls emel gano? ekekekek!

~gimme some time.. huu~

Chibi Maruko said...

rindu resto ni, dulu selalu makan kat sini dengan kekawan mentedarah lupa diri tapi best :)