Monday 14 January 2008

Pada Sabtu 12/1 Yang Lalu.....


Kat kenduri b4 blk, background pengantin. From left: Judd, myo, atin, finyz, aku & emy

On the way ke BTS

Pasangan sherashi [asrul & emy]



Pasangan yg suke bergosip [aku & judd]

4 dara berposing [emy, atin, finyz & aku]


Pasangan kutuk mengutuk [asrul & aku]

Pasangan gedik supan [aku & finyz]

Apsal lah budak myo nih? Sape lah yg di wachaa kan tu!

Sape jejaka pujaan korang? Judd, myo @ asrul?

Dara berpayung

Sape paling layak jd datin? :D


Kami [AKU, ATIN, FINYZ, EMY, JUDD, ASRUL & MYO] telah menghadiri kenduri kawen adik masz yg diadakan di Anjung Rahmat, Gombak.[owh, abe saye si farok kambengile xpergi--> katanya nak pergi kalo xde apa2 hal. Ada hal lah tu! Saye tak kire, saye mahu sebut juga nama kamu.

Memandangkan atin fetch aku lewat almost 1hours, so percaya x.. gi kedai adiah & pilih adiah just in 2minutes? Miahaha!


So menuju ke Anjung Rahmat setelah geng2 semua berkumpul di shell tmn. melati. Ada sedikit sesat mencari destinasi tp smpai jua akhirnya. Smpai2 je terus jupe masz.. for the 1st time aku jupe masz.. tinggi org nya!


Tema kuning.. pengantin lg tinggi dari masz & meriah dgn adanya karok & cam besa aku suke tgk dressing org time2 kenduri ni.. ada yg dressing over.. hiks.


Tetamu dijamu nasik minyak, nasi putih, ayam goreng, dalca, daging masak apa ntah, sambal belacan, ulam, buah limau & air sirap. Lepak2 sesambil bdk2 ni duk snap pict & b4 blk tu sempat la snap pict dgn pengantin.


Then diskas kat luar dewan nak gi mana lak. Plan asal nak tgk Alvin & the Chipmunk tp ada yg xminat, ada yg kata jauh kat OU, ada yg dah tgk [aku lah tu] so decide nya gi Jln Imbi [err saye hanye mengikut mereka2 sahaja ok? kerana saye menumpang kereta atin, nak blk snd.. saye tak reti.. hinfs3!] Dgn slumber badaknya pakai baju kurung.. hee!


Mlm nya tu pulak dinner kat food court BTS sambil2 gosip. Ha gile lah bdk2 ni, asyik gosip je lately ni. Aku pon suke sgt menambah dosa nih.. hih!


9.20pm blk.

Itu aja aja fighting!

~kedit picas from judd~

2 comments:

Anonymous said...

Wah wah wah... uols ni memang selalu buat aktiviti sama2, seronoklah kalau ada kawan yg ada minat yg serupa. :-)

Judd said...

wey, ko letak link multiply aku salah la.. judd81.multiply.com bukan izuddin81.. yg izuddin81 tuh fotopages.. :p