Friday, 3 December 2010

MC Pertama Saya.....

untuk tahun 2010 hehe.
Pg tu aku still gigih mandi nak gi opis cuma lps mandi xlarat sgt terus pengsan dr 6.20pg-3.45pm.
6.45pm baru gi klinik kat bwh umah ditemani mami.


MC 1/12 (rabu) tp arini  (3/12- jumaat) still rasa lemah2 + demam + xlalu mkn even aku mkn ubat.

Buktinya.. aku ber'gtalk' dgn cik huziana dr pg smpai ptg (psl nya aku xlarat nak gi mana2.. lepak je dpn pc wahaha).
Biasanya aku mmg xbetah duduk lama2, setiap 5 6menit skali musti aku kuar bilek smpai bos aku sound ''u gi mana asyik kuar je.. duduk dlm bilik".. ngahahaha!
AKU XSUKA XSIHAT!
AKU SUKA SIHAT!


2 comments:

shuweet said...

beb, sape pun tak suke kalau tak sihat...get well soon....bagus dpt pekerja cam ko kan....jarang/takpernah mc

deidaa said...

hahah kannn.. sengal plak statement aku.. sape2 pon xsuke xsihat :P

bkn bagus tp aku mls nak MC psl sekali MC melayang dkt 50hinggit.. baik aku wat mkn je ekkekek berkira betul :P