Monday, 21 July 2008

KITTEN... mati lg! :(

Td alkesahnya aku bg mkn stray cat mkn kat luar umah & aku masuk le nak basuh pinggan.
Sliding door aku bukak space sikit je & aku kompiden yg anak2 tucing pon tak akan lps masuk!
Kitten ni dlm kotak & letak dlm umah.
Lps basuh pinggan, aku kuar blk.. tetiba si kucing jantan yg aku bela [dari sekurus2 mcm nazak tinggal tulang.. smpai la dia gemok gile skang ni] tgh menggigit kitten dlm gamba tu!
Xtau aa cemana kucim jantan tu blh lps masuk dlm umah!


Ya ampun mak kitten ni dah moyan, bercakaran dgn kucim jantan tu!
Aku hit kucim jantan tu dgn penyapu.. tu pon degil xmau lps lg kitten tu!
Sekali aku tgk kitten tu dah nazak dan..... abis riwayat! :-(
Tengkuk kitten tu tinggal 1/2 je.. gilo jahat aaa!

Aku menggigil lah jgk kan nak kena buang & cuci darah tu semua.
Aku kan phobia & geli darah. Lama la jgk baru aku buang kitten tu!
Balut dlm paper & buang dlm tong sampah.. berserah je la! :-(
Muntah la jgk 50sen sbb aku mmg xbuleh tgk darah.. bau pon xbuleh.. huhu!
[nak tggu ellie blk.. dia lambat lg.. aku xsanggup dah tgk bangkai kitten tu kat situ]

Sesak napas lah jgk beberapa ketika & berpeluh2 aku dibuatnya [mcm aku la plak yg sakit.. hinfs]-- owh sesak napas btol ye.. bkn sesak napas dibuat2.. huhu!

Dats y la aku mmg phobia dgn segala KLINIK, HOSPT, UBAT, NURSE & DOCTOR, isk!
[golongan ittew membuatkan aku semakin sakit.. bkn sembuh.. hehhhh!]
Nangih doksah ckp aa.. sedih siot! [nangih sbb tgk darah.. aiyarkkk]
Ni kitten ke-2 mati. Smlm dah mati sekor dikerjakan kucim jantan tu.. huh!

Damaila di sana kitten :-(

9 comments:

Anonymous said...

kalo yg kitten dia bunuh tu jantan mmg normal la. kitaran life idop dorg mmg camtu. coz bapak jantan akan jeles dgn anak kucen jantan yg baru so mmg kine jejaga.

my cat jantan, pong da 2 kali bwk lari/gigit anak kucen. tataw dia culik dr mane. mmg marah gile. coz anak kucen tu sme akan mati sbb gigitan kucen ni kan bisa. at last, terpaksa buang yg bapak jantan tu coz da jahat gile.

even dlu anak kucen pong penah kine attack. pestu anak kucen tu jd lumpuh. tak lame pestu mati gak. elok la mati dr dia derita camtu kan.

sedey gilaaaaaaaaaaaaa :(

Y@ZeD@ said...

woit pehal lak letak gmbr tucing berdarah2 bagai2 nihh???

aku geli la oittttt...meremang segala bulu di body ai okey!!

Y@ZeD@ said...
This comment has been removed by the author.
Mr. and Mrs. Mokhsin said...

YA Allah...Da...takut nyo kak zana tgk kucing tue....dumoh ni pon ado gok anok2 kucing hok mari2....kak zana lok gitu jah,
malah nok kaca...kakgi misti mok kucing tu dok bowok gi mari2...biarla dok ddale stor tu nga anok2 dio.

Anonymous said...

tersodak achik maso molantak doyan..ingatkan anak2 achik yg botigo tue. neways meh kito pakat2 bg ponorajang dokek thinkat tue

~m~

cik bintang said...

sedihnye..
itulah nasib kitty
mmg kucik jantan selalu makan
so awal minggu tu kene simpan/jaga
elok²..
takpelah deida..
da sampai masa die..

deidaa said...

-anon- masalahnya kucing jantan tu mkn dedua kitten.. 1jantan, 1betina,
dah la dedua tu gemok & chantek.. uuu cedih!

-yazeda- sbb aku xde mende nak cite so aku letak la gambo kucing ni.. ahhaha!

-kak zana- hurm semolek2nya biar la kitten dlm umoh dulu.. nnti umor 3 4bule wat tubik la, pandai doh key time tu :D

-achik- achik mana ni? achik spin @ achik yg manyak ckp kat B** tu? ehehhe!

-ain- thin cat tu jahat le!
Skang bila tgk sy, tahu lak dia takot.. bila dia lapar.. pandai je wat muka kecian.. geram btol lah!

totti hensem said...

eeeee
saya sdey la mcm ni :(

munkyG said...

INILAH GENERASI KUCING AKHIR ZAMAN :(