Monday 9 June 2008

Tournament boling zilafc

Date: 8/6/2008 [Sunday]
Venue: Summit USJ, Subang
Time: 9.30pg-1.30pm

Team za8fc [abe in- superman], a.ajax [baju biru], a.parok & deida]

My ex officemate from left en. khalek, jenal, -xkenal- & azhar

Ex ofismet yg suke membuli aku.. jenal.. hurm! :D



Cd zilaAF3


Geng2 bin dot net yg poyo.. ngaa!

Ele eksen je lebih abe parok ni! =))

K.sri & deida

Mama & aku [bergayut dgn sape tu mama?]

aku & asrul.. tetiba je bdk myo enterprem kat bwh.. cits!


Team aku mcm biasa za8fc [aku, abe parok, abe ajax & abe indra].
Dpt lane 1.. sebelah plak shawalfc.. aduh very the saiko lah!
This time mmg really enjoy la sbb geng2 dr Bin dot net ramai
[abe parok, judd, emy, bang bil, myo, asrul, ayoi, finis, naga, abe zaidi & k.sri]

Kalo dolu2 tu aku kena bdk2 za8fc yg 2 3kerat tu je la,
skang dah ramai so xde masalah la kan? hahah!
Then ada plak geng2 x-ofismet lama yg ektip sukan
[ofis aku skang xde la ektip pon, tu yg aku nyampah].
Ex2 ofismet aku ialah JENAL, EN. KHALEK, AZHAR & sorg lg aku xkenal.. huu!
[congrats sbb dpt top 1o]

Zila dtg awl la jgk.. ada sesi bergambar & dia rasmikan!

Game start 10.30.. haa lmbt!
Game aku cam ampas.. score hanya 128, 145 & 107 :-(
Abe parok pon main teruk.. hahaha tp ada aku kesah ke?
Abe in & a.ajax siap main jackpot lg dgn a.parok.. wakakka tu le kan dah kalah!?

Last sekali mama & papa dtg.. hehehe dtg jua akhirnya tp apa2 pon,
nak mintak maaf sbb aku bnyak benor melepak dgn kengkawan.
Ye la bkn senang nak berkumpul kan? :D
[alasan kut, pdhal tiap2 minggu jmpa 2x seminggu.. ngaa].
Tp sbb nak bergambo punya psl la melepak camni,
geng2 bin dot net yg suke bergambar :D

Masa penyampaian adiah tu.. tggu no.aku je la.. dpt no. 23 out of 32 teams.. miahaha!
Team judd, emy, jaabil & myo no. 29.
Oh paling teruk seumur idup korang dpt ni!
Team ayoi, naga, asrul & fini dpt top 1o.. congrats u all.
Ayoi pon congrats gak sbb dpt no. 2 individu.
Yg tak menang ni dpt la cd zila & bekas air yg aku guna masa darjah 1 dulu...
ahahaha lawaks! Bg le something yg aku blh gune.. isk la hai!

Tp xpe aa.. enjoy beb :D
Lps melepak2 semua.. aku tgk wyg sengsorang.. ngaaa!
Emy, finis & ayoi layan Kungfu Panda.. dorg ajak tp aku dah tgk.. so mls la kan? :D
Bkn pe sbb aku nak follow asrul & judd main paintball kat shah alam 5pm.
Kalo aku blk umah.. kompim xdtg dah la, jauh uuu!

Hgahaha ok la itu cite lain lak! :D

2 comments:

Anonymous said...

Yugs, daw nabasahan ko naman ni sa iban nga blog?

Anonymous said...

Gomen kudasai.