Friday 20 June 2008

Heh Kena Tagged!

Kwn ku si nurul Za8fc telah mentagged kan ku, hehehehe adeh!
1. Senaraikan 5 hadiah yg anda impikan :
  • hp nokia latest series
  • banglo seketul [yg ada maid, tukang kebun, tukang masak, tukang lah apa2pon.. mueheheh]
  • sebijik beverages & food shop @ jewellery shop
  • baucer petrol seumur idup
  • duit berkepuk2, kalo bg anak cucu pon xabis!

2. Senaraikan alasan atas pilihan itu :-
  • ganti hp celcom yg nak rosak dah skang ni
  • sj suke duk umah besor2 tp maleh nak kemas @ masak snd.. ahaks
  • aku suke bisnes.. tu je jd tokey beh sket.. mengarahkan org je hahaha!
  • minyak mahal le, seminggu RM80.. nuts!
  • kalo jwb yg ni dari 1st.. dok pyh aku lists kan sbb kalo dpt duit, apa sj aku blh buat!

3. 5 Impresi terhadap orang yang diminati:
  • Aku mcm xminat sape2 la, xobses dgn mana2 public figure!
4. Perkara hebat yang pernah dilakukan:
  • n/a

5. 5 Ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju)
  • keta auto [kalo xde, mmg aku akan jd slh sorg yg lembab time drive]
  • hp [kalo xde, mesti kena queue panjang2 kat public phone]
  • internet [kalo xde, aku jd ulat buku je la ++ lambat tau psl dunia luar & xde emel.. asyik main anto surat je.. hehe]
  • ATM [kalo xde, kena queue panjang amik duit.. adeh]
  • digital camera [kalo xde, kena guna manual kamera yg ada film.. kena abiskan negatif dulu baru leh cuci.. kalo gambo blur.. buang je gambo tu!]

6. 5 perkara yang dibenci:
  • org ckp besar tp 1hapah pon xde
  • xtepati janji
  • busuk.. sile pakai perfume.. heh!
  • berlagak
  • bwk keta lembab tp duk lane kanan!

7. 5 orang yang mahu di tag:
Sila la jwb ye korang? Korang baik kan? hehe!

No comments: