Wednesday 11 June 2008

Paintball!

Date: 8/6/08 [sunday]
Venue: Shah Alam [exact name place xtau] :p
Time: 5.30pm onwards

Sesi taklimat b4 game

Mcm nak gi fogging denggi je judd nih.. ahahah! Larikkkkk! :p


Asrul & judd get ready utk bertarung

Weapon

Asrul siap meniarap segala! :D

b4 start game

judd dgn penuh gayanya.. ahaks!

Muka2 kepenatan :p [ensem aa marshal baju merah tu.. akekeke!]

Game off?!

Setelah selesai sesi game.. byr la plak ye? [asrul tgh kira duit!]

KEDIT GAMBA DARI MULTIPLY JUDD TP KENA KEDIT KAT AKU JGK SBB AKU YG SNAP GAMBA2 NI.. AHAHHA!

Sambungan dari entry TONAMEN BOLING ZILAFC!

Aku gamble je dr summit ke stadium berdasarkan direction yg judd bg.
Tawakkal je sbb mmg aku xtau langsung tempat tu!
Pusing2 xjmpa.. argh!
Tp still dlm s.alam lg la.. last2 call asrul.
Semua benda yg dia ckp pon aku tatau kecuali federal highway!
Ikut suka2 ati.. jmpa signbod stadium!
Rupa2nya paintball tu bkn kat stadium tp kat sebelahnya tu.. hahaha!
Seb baik asrul nak amik aku kat situ :D

Bnyak gak yg ada kat situ.. bdk2 main skate, rock climbing, bla2.


Ni yg aku cite dorg main je la, bkn aku main! :D

Yg main paintball tu dlm 10org kut.. 3pmpuan.
aku bwk je tracksuit & sport shoe tp aku xbwk long sleeve ++
malu la nak main sbb aku xkenal sgt depa2 tu.
So aku jd cameragirl aje lah!
Semua2 pict ni dr digicam judd!
[seb baik aku gi kan, kalo x.. xde gambo deee!]--> eksen jap! :p

Game start dlm kul 6 [kata je kul 5.. tu sbb termasuk aku sesat barat & tggu kwn2 lain].
Org lain duk shibuk2 dgn paintball..
aku shibuk2 dgn digicam.
Xdulik la aku.. aku nak snap aksi2 korang yg lawak tu!

Nampak penat [aku yg tgk pom penat sbb berdiri dr start dorg main smpai abis].
Ada la dlm sejam lebih!
Ada gak yg main tipuk.. akakak mentang2 la marshal xpasan,
yg mati pon korang idup blk.. hahaha!
Yg dpt flag pon still kena tembak [miahahah jahat la bebudak ni kan?] :D
Aku tgk je but still xfaham cara main!

Then ada la masa utk tambah palette. 1kotak tu dorg tambah.. peh!
Semangat bermain sggh mereka!
Cuma si judd la tambah palette tp tak abis pon!
Penat katanya.. bnyak menyorok di balik tong,
dah la tong tu sama besau dgn dia.. akakak!
Ye tp sebelum dia eksen.. baik aku ckp.
Dia menyumbang 1point utk team dia sbb sempat amik flag.. makasih :p

Then asrul pon aksi ala2 askar hebak.. siap meniarap segala.. haha!
Good2! Baru btol! :D
Total game selama 1jam ++.

Itu aje lah cite paintball yg bdk2 bin dot net main.
Ikut heran ada lg 2 3org yg turun tp memasing ada hal kut,
aku aje la dak bin dot net yg beriya nak gi tgk.. huhu!
Setelah mereka penat.. maka lepak mengeteh kat KEMPAS2 S.alam!
memasing dgn bau?!! oh phm2 snd tp idung aku imune dah kut bau2 bdk2 bersukan,
so xde la aku kesah pon.. ekekek!
[next time xyah la tnya aku ADA BAU KE X, KESAH KE X BAU BUCUK ekkk?].

owh mmg sgt suke tgk mereka2 bermain paintball.
InsyaAllah next time aku lak join,
get ready utk ditembak [aku rasa aku nyorok aje kut.. wekekeke!]!

SekianG!

No comments: