Saturday 14 June 2008

Selamat Pengantin Baru Anas & Azizul

Date: 14/6/2008 [Sabtu]
Venue: Kajang, Selangor
Theme: Orange / White

Pengantin Azizul & Nor Syahnas a.k.a anas
Tema oren sbb pengantin minat za8.. hahah semangat sungguh kamu org! :D

Antara brg hantaran


Aku, khairani [xnampak muka] & judd
Masa ni tgh tggu nak bergambar dgn pengantin, kitorg pon dah abis mkn! Just lepak2 je la! Kitorg smpai dlm kul 1.45pm camtu. Memandangkan aku mmg xtahu langsung jln ke rumah pengantin maka aku tumpang keta Judd aje la dari Mines. Lan pon tumpang sama & Khai plak follow keta. Smpai2 je terus mkn. Mcm biasa la aku mkn nasik putih sbb aku mmg xmkn nasik minyak. Lauk2 pon amik sikit je la sbb aku ni susah skit kalo gi kenduri.. mostly bkn lauk fav. aku.. huhu! Antara za8fc yg dtg ialah aku, khairani, judd, azlandaniel [kameraman], farihah & aiza.

Pengantin di meja utama

Seriously anas nampak lain sgt2 sbb dia tak pernah make up.. hehe!
Melambai2 jgk la kitorg kat pengantin.. nasib baik anas nampak,
kalo x.. malu lah jgk kan.. ahhaa!

Tgh berdoa di meja utama

View di rumah pengantin. Sj tepek sbb aku ada dlm gamba tu.. haha!

Anas... happy nya.. hihi!

Pelamin & brg hantaran

Berdiri dari kiri [aku, khairani, judd & azlandaniel as a cameraman] bersaama pengantin


Kami
B4 blk, bergambar dulu seround.. mcm biasa kaki bergamba :D
[khairani, aku & judd]

Selamat pengantin baru la utk anas & pasangan. Semoga you guys kekal hingga akhir hayat k?

-kredit gamba utk azlandaniel sbb ni semua dari cam dia.. hehehh-

No comments: