Saturday 7 June 2008

Attention My DSS classmates & UiTMmates!


Aku baru dpt info pg td bahawa TUANNUR FADHLINA a.k.a SIR a.k.a MEKNO a.k.a TUANNUR
telah blk bekerja di kampung!

Tu pon ex osmet aku erisa
yg call ofis SIR & ofismet SIR kata dia dah blk keja kat kelate.
& at the same time mmg SIR telah terminate no.hp nya & SIR xbg pon no. barunya kat aku
mahupun ofismet2 nya]. Maka semua tlh terputus hubungan dgn SIR!

Aku pon xtahu apa masalah SIR sbb dulu2 time aku & ex2 osmet aku ajak keluar pon,
dia selalu mengelak [kalo ada jmpa pon sekali 2 je.. tu pon setelah dipaksa segala bagai!].
Aku sms/ym/ emel... tiada jawapan!

So apa spekulasi korang? Hurmmm!

-aku kompiyus dgn SIR sorg ni dari zaman uitm smpai lah sekarang! Can't understand her anymore!-

4 comments:

Emy said...

sedih lak bila dgr mcm nie.. nape nk diamkan diri, padahal kita ni kawan2 yg serumah, setilam, sebantal, sebilik air, se'van' nk g class dulu.. fida, ko kan dulu category bestfren dia? ko pn leh lost contact, mcm kak wa, wpn dia senyap sunyi at least ada no dia & leh contact.. apapun kakwa skg dh keje kt kuantan rsnyer dia, ikut hubby dia transfer sana.. sonok la dia.. apa pn kalau sir baca blog fida nie, harap2 contact la kawan2.. lg satu kan, aku rs seme kan cuti lama nti, apa kata dia yg g cari sir, coz kami2 semua ni keje, takleh kelik kelate! kakakakak...

Y@ZeD@ said...

pidad, sowei yer sbb lmbt komen kt n3 ko nihh!! aku bz wei...huhuuuu.. bz la sgt!!
aku pelik arr nape si sir jd cenggitu sedangkan korang berdua mmg close gler kat... klu kat kami2nih yg agak kurang close ngn ah sir leh gak la dia nk diam2kan diri kann!! nih, korg yg mmg senegeri harusssssssla inform klu nk kelik kelate sekalipun.. musykil aku!! ntah2, dia kwin kot..segan nk ajak kita sume sb nk buat majlis x grand?? ahaksss.. aku main2je arr.. keji betul pikiran aku!! haha...ntahle, pidad, kita tgk je lah smpi bila ah sir nk menyepi diri...cam kakwa plak perangai menyepi diri kann!! tp, aku tatappp nk tau gak apa sebab dia buat camnih ehh..apa kata, ko suh si fitriyah yg survey..dia kan ada kt kelate..senang skit keje!! hahaa.. kecoh betul mcda nih kann!! :)..
xpelah, aku kecoh n gediks ada aku kesah!! miahahahaaaaaaaaa...

takpe arr..nti2 pe2hal klu ada berita hangat lg, jgn lupa war2kan kt aku tau!! aku syg korang sume.. jgn ler wat perangaii cenggini.. haruss igt sume kwn2 susah kita dolu2 yer...!! daaaaa

chomelista homestay said...

-emy & mekde- korang curios.. aku lg la curios weh!
Xde angin xde ribut xde el nina, xde el nino..
tup2 dpt tau blk keje kat kelate.
Aku xtau la blk keje kat kelate @ blk kelate terus tnpa keje ke kannn?

At least nak blk keje sana kan..
ckp aa sepatah "fida.. aku dpt tukar keje kat kelate".. fine.. aku blh terima ni blk keje sana pastu terus off hp.. mmg xleh dihubungi langsung!

Bkn ko je nak speku jahat.. dlm otak aku ni mcm2 lg spekulasi jahat.. huhu!

Ntah2 dah kawen & nak terberanak dah pon.. ekekkeke!

Aku hrp kalo meknor baca ni.. tlg la clearkan!

Kwn jenis apekah buat kwn2 camgini? arghhfff!

Y@ZeD@ said...

tul tuhh meknor...dr ko asyik kena kutuk jer..baik ko clearkan apa2 yg patut kat sini...... nti, harusssss nama tercalar sehh.... abis suda imej suci!!! hahahaaaaaaa