Monday 22 August 2011

Takasima

Dengan jayanya aku telah membeli treadmill brand takasima setelah sekian lama aku duk mengidamkannya.
Kat kl aku tak beli la sbb aku kan selalu jogging kat tmn tasik titiwangsa tu.
 Elastic rope tak nampak + massage

Jadi bila dah balik kelantan, 
dah tak ada tempat utk beriadah.
Kalau ada pun jauh dari rumah maka beli lah.


Treadmill.. gelap lak
Mak aku tanya betul ke nak beli & blh byr tiap2 bulan?
Kalau ikutkan mmg senak jgk tp sbb dah nak sgt.. terima la padahnya haha.


Urut kaki
So far baru 3x guna lps tu aku dah datang kl shopping plak.
Berpeluh jugak aku tp tak pe la penat kejap je lps dpt kepuasan bila dah berpeluh hehe.

Bantal urut
 Antara magnetic bicycle & treadmill sebenarnya beskal lebih banyak membakar kalori dari treadmill.
Aku pernah try 15minit beskal, 15min treadmil dgn kelajuan 6.5.  Beskal la lg bnyak bakar hehe.
magnetik beskal (yg basic punya je nih tp tak kesah la)

Order kat takasima Tesco Kota Bharu.
Mula2 dah tak ada promo yg free beskal / urut kaki tu tp mak aku pujuk2 la salesman tu maka dapat lah,
dapat extra lg iaitu bantal urut kekekek.

Treadmill tu best sbb ada MASSAGE, SIT UP BENCH, TWISTER, DUMBEL 3LBS & ELASTIC ROPE.

Terima kasih takasima huhu.

5 comments:

coKlat Daim said...

Kak sy loni tgh nop cri treadmill...hok kak bli nie byr bulan erk????brape sbulan kak...muka dia brape????

coKlat Daim said...

Kak sy loni tgh nop cri treadmill...hok kak bli nie byr bulan erk????brape sbulan kak...muka dia brape????

coKlat Daim said...

Kak sy loni tgh nop cri treadmill...hok kak bli nie byr bulan erk????brape sbulan kak...muka dia brape????

Izzan Yong Rosdin said...

sy baru plan nk beli jugak.. sebab nak kurus haha.. berkobar2 nak pergi gym tp sampai ke sudah tak jugak pergi sebab rasa masa suntuk tak mampu nk pergi lepas waktu kerja.. ujung minggu sibuk dengan aktiviti anak2.. rasa dengan ada taksima nie dekat rumah membantu tak?

jemput ke blog saya dan klu boleh follow lah sekali yer..
http://izzanyrosdin.blogspot.com/

Unknown said...

Berapa harga?