Wednesday 10 August 2011

Jamuan Perpisahan sobsss!

Lama gila aku perap entry ni, maklumla kat ofis baru blog kena blok.. maka kena la cari alternatif lain utk update blog.
Biarlah blog aku takde berlemon2 pembaca pun, aku nak update gak hihi.


 Tanggal 28/6/2011 (Selasa) yg lalu, diadakan Jamuan Perpisahan + Jamuan befday sekali.
Actually aku mmg tak tahun langsung psl jamuan ni.
Pg tu aku siap gi tapau mee goreng + megi goreng + telur mata + teh ais lg.
Mmg aku kenyang gila la.


 Sekali dlm 11pg tu ada katering datang.. dengsssss... kalau aku tau, aku mkn roti @ kuih jah!
Kena mkn nasik la kaedahnya, takkan tanak mkn.. tak menghormati la pulak namanya!
Kalau ikutkan aku akan lapor diri di pejabat baru pada 4/7/2011 tp mintak tangguh la 2mggu.
Masakkkk nak kemas semua brg!  Dah la barang banyak mcm org dah kawen!
Bos aku ok je aku tangguh beberapa lama.. lg lama lg bagus kot.. ye lah, tak ada P.A yg akan ganti hee!

 Tp aku mmg dah get ready nak bg speech la,
sbb sesiapa yg nak berpisah tu, mmg kena berucap.. aku udah la mmg tak gemor berucap ni segala huhu.

 1.05pm majlis pun bermula.
Aku dah gigil2 dah nak bg speech ni.
Tp sebelum tu, bos aku la berucap dulu.
Dia cite la salah silah aku masuk situ... oh prihatin jugek bos aku nih, even kena mrh tu perkara biasa dah hihih.
 Lps doa, baru aku buat ucapan (bkn kena berucap dulu ke baru doa makan?) :P
Aku bg speech jap jah.. dlm 2 3minit gitu.
Ucap time kasih bnyok2... mintok maap banyak2.
Just selit lawok2 sket aaa.. nasib ada org gelak.. kalu tak.. setahun aku malu haha.
Rasanya sape2 yg nak bertukar opeh, tak ada lg yg ckp camtuh.
Biarlah rahsia apa mende yg aku cakap sesambil perli2 lah jugak kan huhu.



Majlis bg adiah tu, dapatlah 2hadiah.
1dr bos (pasu) & 1 lg dari bahagian aku (handbag merah u.. ailoike!).




Lps tu.. tu lah aktiviti mkn2.. tgk gambo je lah ye? :P

No comments: