Thursday, 17 June 2010

Sendirik Pakai, Sendirikkkk Buang!


Sendirik Pakai, Sendirikkkk Buang!



Aku mengamalkan SAMPAH MASING2 PUNYE.. NOT SHARING.
Sj wat camtuh sbb aku as ketua umah.. kena disiplin sket.
Aku duk tingkat 14.. tong sampoh besor kat bwh.
So masing2 mcm liat nak gi buang kat bwh.. ye lah sbb asyik aku je gi buang kat bwh,
dorg blh kira brapa kali gi buang spanjang 1thn 6bln aku stay sini.

Notes kat dinding dapur yg ku tulis bodo2 je huhuh

Depa ingt aku ni maid dorg ke?
Manja benor, simple thing camtu pon xblh buat.
Ada plastik sampah masing2 pon, aku siap kena suruh gi buang sbb dah berbau.. 
baru le terhegeh2 nak gi buang.. alasan DAH LAMA XMASUK DAPUR.. LUPA SAMPAH,
citpodah xleh diterima akal!

OK NAK KATA APA PON KAT AKU.. ADA AKU KESAH?
SEMUA NAK ORG BUAT JE UTK DORG.. DORG CACAT KE SMPAI MENDE SENANG
CAMNI PON XBLH BUAT??


5 comments:

whooz said...

memang kena ajar sket!

:D

renny said...

Hi, salam kenal.
Silahkan kunjungi informasi tentang berbagai karya ilmiah dari kami
http://www.unand.ac.id/arsipua/abstrak/

deidaa said...

HUZZ- dah ajor.. tp kena ajar lg.. xphm2 :))

SyahNas80 @ Nana said...

didot- memang pun dorang ni.. mengada..pantang tolong sikit.. pastu besar pala.. nak kite je buat semua tu.. ingat apa? dorang tu MEM besar ke kat situ .. (hehe ter'emo' plak haha)

deidaa said...

anas- btol tuh.
Dia ingt kita ketua umah, kita le kot kena buat semua?
Biasa la bdk2 1st time menyewa.. xtau mende ++ xpenah duk ostel!

Owang tau le gak apa kena buat masa 1st time duk umah sewa dulu, xperlu ada org ajar, phm2 snd le.. adoyai.