Wednesday 22 August 2007

Carrefour


"Carrefour adalah Pasaraya Besar pertama di Malaysia dan mempunyai 9 cawangan di negara ini setakat ini. Konsep Pasaraya Besar yang diperkenalkan Carrefour menawarkan keperluan produk yang lengkap, layan diri, kemudahan asas untuk kesenangan dan keselesaan pelanggan, tempat letak kereta percuma dalam jumlah yang mencukupi dan polisi harga terendah bagi lapisan produk yang luas. Kami adalah satu-satunya Hypermarket yang menggunakan polisi pulangan wang 100% untuk mempertahankan hak pengguna daripada barangan rosak."

Sape suke gi kafor?
Mcm2 sebutan aaa.. kafor la, kafur la.. whuteva aa.. yg penting aku sgt suke membeli belah di kafor wangsa maju even yg the nearest dgn umah aku ialah Giant Setiawangsa.. aku ttp gi Kafor w.maju.. maybe selesa + more choices + aku suke jamu mata + dlm tu ada shop lot lain + parking free. heheheh. Seminggu sekali mesti ada aku gi kafor.. kalo xgi.. rasa resah gelisah.. ekekke! Kalo korang tnya suke gi shopping complex mana.. aku mesti pilih KAFOR even kafor bkn le shopping complex.. ahahaha! Walau aku nak beli 3 4items skali pon, aku ttp gi kafor! hahahaha! I luv kafor so much!
Headquarter Carrefour ialah di Subang & mempunya 9cawangan lain menjadikan ada 10buah Carrefour di Malaysia iaitu di: Subang, Johor Bahru, Wangsa Maju, Penang Prai, Sri Petaling, Midvalley, Jalan Peel, Putrajaya, Kepong dan Batu Pahat!
Marilah gi Carrefour! :D

6 comments:

uMIe MieSYa said...

ooo suke shopping kat carrefour ek? nnti nak shopping ajak kite skali ek ;) hehehe

chomelista homestay said...

Ahehehe umie duk di mana.. buleh la kita lepak shopping kat kafor! :D

Anonymous said...

brape kafor bayar awak promote diorang ni didot.

sy abru skali gi sana. yg awka bawak gi masa kelah2 kt lake garden tu je la. sedey x?

chomelista homestay said...

Ahehehehe mana2 kafor lah jis! :D

Lah yg last gi masa picnic tu ek? Ayoyo jis.. ish3 sian lak! :P

Y@ZeD@ said...

promosi kuatnyer mu.. bape dia bayor ke mu gak??

chomelista homestay said...

Mu dok ahu ke mekdeee?
ptt nya kafor amik aku sbg maskot kafor.. bukang mawek.. ngee!