Tuesday 28 August 2007

How's My Weekend?




Sabtu [25/8/2007]
~ tourney boling NRE [Malaysia] * WRE [Singapore] kat Selayang Mall [xbes lgsung tempat ni.. memalukan la.. mcm la xleh main kat tempat elok sikit!]. Mula2 nama aku ada tp oleh sbb dorg ingt aku dah pindah ofis maka dorg delete my name. Quite frustrated gak aa but then dorg panggil aku main blk last minit. Oh gumbire gile! Tp high level punya pressure le sbb 10player lelaki & 10player wanita je terpilih seluruh Malaysia & i'm the only 1 from my jabatan.
~ As usual indipendent.. xde geng. Tgk geng2 singapore.. mmg hebat2 gile. Aku main tu pon teruk gak score iaitu 96, 144, 142, 107 & 150. 1lane 2org.. diselang seli dgn Singaporean. Singaporean sebelah aku tu score semua 200lbh.. gile btol.. huhu!
~ Aku xharap2 apa kemenangan sbb aku pon xtrening.. hahaha! Tp siyes beb pressure sbb bwk nama MALAYSIA tu ok! Apa2pon aku mmg xtunggu sampai Menteri dtg.. sape nak tunggu smpai 3.30 ptg? Dah la seawal 8.20pg aku dah smpai.. huhuh!

Ahad [26/8/2007]
~ gathering ShawalFC kat Berjaya Times Squara [BTS]. Aku xnak gi sebenornya tp aku segan tp setelah dipaksa makcik Arin & nenek Aqua.. aku gi lah... at the same time meraikan Awan yg nak blk Ukraine. Ramai gak yg dtg. Tp 1 je yg mmg aku bebel dr dulu.. dorg tak tepati masa. Jnji kul 1.. tp kul 2baru nampak batang idung. Kul 12.40 aku dah terpacak kat BTS. Mmg aku meluap2 mare tp sabar je lah! Aku xsuke org janji MELAYU! Aku nak janji JEPUN!
~ Noni pon dtg gak.. eheheheh! Lama gak lepak.. dari 2pm- 4.15pm. Ramai la yg dtg, semuanya dari CARI.COM [xnak sebut nama.. kut2 tertinggal.. ada yg kecik usus nnti.. ekekek!]
~ 5pm sambung main boling lak kat flamingo. Err eheh aku xnak cite panjang.. kang dak2 KEBAWAL marah aku.. huhu!

Begitulah seadanya.. tak cukup tedo aku.. wahahah!

No comments: