Monday 13 August 2007

Tukar Ofis

Dengan jayanya aku telah menempatkan diri di Bahagian Teknolog Maklumat [BTM], Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan di Pusat Bandar Damansara. Bos aku ialah Pengarah & org2 bawahannya ramai pegawai2 teknikal. 1st day kija mmg aku blur gile. Ye lah nak kenal semua org ++ jwb call ++ buat apa yg aku tak tau ++ kena ingt extension staff2 situ. Slh 1cabaran gak tu. Kwn xdo la lg ++ tenet pon bnyak kena blok.. cis cis cis ++ parking kena byr ++ mkn pon mahal.. kuagn kuang kuang.. pdn muka aku.. thn dpn pindah putrajaya. Kekonon xnak keje kat putrajaya.. sekali pindah gak.. cessss.. tp xpo.. dpt elaun tukar 2.7K.. kuagn kuang kuang! Lps tukar putrajaya.. aku mintak la tukar blk.. akakakak!
Good luck to me babe!

~tp aku akan berada di ofis lama utk tangguh kerje dlm seminggu dua sehingga dpt pengganti.. huhu!~

No comments: