Tuesday, 18 October 2011

Katak Puru

Siapa pernah makan buah katak puru|
Aku tidak pasti di luar Kelantan buah ini di panggil apa.
Kalau makan macam tu saja memang rasa kelat,
tp buah ini sgt molek kalau dibuat jeruk.

Ini dari pokok di rumah saya.
Buah ni berbuah ikut musim.
Saya tak makan buah ni sbb tak sedap, kecuali seperti aku katakan tadi.. buat jeruk sedap.
Rupanya hodoh.. hehe.

3 comments:

whooz said...

kalau tak jeruk, aku makan cicah garam je..sedapnye weh!

Aida Salleh said...

ingatkan katak tadi rupanya buah...tak pernah tengok n tak pernah dengar...terasa jakun plak weyyyy....hehehehe...

cik kodok said...

huzi- erk tak masin ke mkn dgn garam?

k. aida- ahahah tak pernah dgr ke?
Dah agak dah.. kalu nak.. meh mai kelate.. bnyak lg ni haha.