Tuesday 20 September 2011

Raya 2011- Open House saya

Tahun ni saya buat open house pada hari raya ke-2 (31.08.2011)- rabu.
Buat gulai kambing sbb memenuhi hasrat arwah ayah saya yang tertangguh sejak sekian lama.
Semua menu adalah dimasak sendiri kecuali gulai kambing tu la hehehhh.

Tapi malangnya, banyak2 lauk, aku hanya amik ayam masak merah je & selebihnya aku goreng telur dadar snd... dgn selambanya jgk aku mkn dgn tetamu yg dtg tanpa offer telur dadar tu.. tak senonoh kan haha.
Aku tak mkn lauk2 open house tu sbb banyak lemak weh!  Aku bkn nya gemar sgt.
Not of because jaga body tp mmg bkn feberet aku!

 Pecal also aku tak jamah

Ramai la tetamu datang.. termasuk kwn2 & sedara2 sekali.


 Tahlil sebelum open house

Bila dah lps asar tu selow lah sikit tp mmg aku tak sempat lah nak tido (haha aku kan kaki tido kaedahnya)

 Geng makcik2 berdiskusi apa aku taktau

 Suasana.. time ni ramai dah blk

 Huziana & adik2nya datang beraya

Ramai jgk kwn2 yg blk kelate & stay kelate aku jemput tp yg datang hanya beberapa org dek tidak kesempatan masa & jln jem.. takpe aku faham heheh.

 3gadis pungutan.. opss pingitan

Yg datang hanya whooz, azradiza (duk 1kg pulak tu, sebelum ni tak tau), bangbil + wife, kwn baik saya si nita & agent sy masa gi beijing aritu si wan.

 Sanak sedara yg duk Ketereh

 Tersalah konsep bdk ni hahah.. anak kpd kwn baik sy

 Jaabil dtg beraya, sedondon merah dgn wife nya emy (takda dlm gambar).. awww kurus bangbil sekarang

Agent sy pi beijing aritu.. si wan.. motif nak bergambor duduk?  Hahah

Ok itu je lah,
takde masa yg bnyak utk cerita sbb menumpang pc kwn di jabatan lain huhu.

Inilah kwn baik saya semenjak umur 5thn kaedahnya!
Kenal kat masjid sbb parents masing2 bwk anak2nya (aku & nita lah tu) & kekal kwn smpai sekarang.

Tgk je la gambor2nya!

No comments: