Monday 3 March 2008

Selipar


Masa jln2 kat ruang legar KB Mall aritu, terpandang la kedai jual selipar & aku tertarik utk menyinggah. Kiut sggh selipar made in China & Thailand tu. Bnyk yg cumel.. rambang mata aku. Yg ni aje ada size utk aku.. lelain tu size 6 ke atas.. ciss.. tau2 aje la kan aku kan kaki cindarella.. size 4.. hua hua hua! [oh sesiapa nak bg adiah selipar / high heel /sandal kat aku.. sila la beli size 4 yek? Tihtih!]

10hinggit aje pon! Pakai bersantai2an.. ringan pon ringan.. senang aku nak cabut lari kalo kena kejar nnti.. akekeke!

Ingt nak beli la 2 3pasang lg. Letak kat opis satu [kat ofis aku berkaki ayam je.. kalo pegawai / outsider dtg, baru terhegeh2 nak pakai slipar / high heel.. huahuaua]

~entry edisi bosan!~

2 comments:

ryann said...

artistik selipar ni. anyway deidaa...saya lambat transit di sini kerna web deidaa tak boleh dibuka di ofis. boleh bual2 teater bersama

chomelista homestay said...

Heheh it's ok.. sy pon kdg2 bila server ok.. blh la singgah & update blog! ;-)

Hurm aritu ada teater Nyonya kan?
Rasa rugi sgt xdpt gi tgk.
Hope lps ni ada lg ;-)