Thursday 20 March 2008

RANTAU PANJANG AGAIN?

Blinking kat logo adidas

Kaler mcm nak hijau2 tp dlm picas kaler grey lak.. aiyaa!

Cotton blouse-kaler kuning tp xnmpak kuning lak dlm picas!

Baju batik utk mami

Kedai cap.. ada berkenan tp bilakala aku nak pakai kalo beli? :P


Date: 20/3/2008 [Thursday]
Time: 12pm-4.45pm

AGAIN? Heheheh 9.25pg kwn aku call ajak kuar. Oih gile awl! Aku tgh syok tedo lg. Kebetulan aku nak gi woksyop nak ketuk keta aku.

Kul 11am anta keta aku ke woksyop & tinggalkan keta kat situ so gi r.panjang dgn keta kwn aku. 12.45pm smpai, terus pekena meesup.. lapar ah aku. Round tak hingat dunia. Hurm nak pilih baju, sometimes aku fussy, sometimes aku grab aje terus baju tu. Heheh! Ingt nak beli bnyak lg tp sabor2 aje le.. duit xdak.. hinffssss!

Td tu duk pusing2 r.panjang 5 6x tempat sama.. bkn pe.. aku nak pk baju aku nak beli tu utk event apa? Biasa event aku kat cinema & boling aje la. Ala setakat main boling, pakai tracksuit & tshirt lekeh pon ok. Bkn aku nak gi mengurat mcm org tu pon.. wahahah [kannnn?] :D

K ah, 3helai aje aku beli.. FREE SIZE.. miracle je aku leh pakai FREE SIZE.. bdn2 gebu mmg xleh pakai free size.. huahuahua damn fat!

No comments: