Saturday 15 March 2008

Rantau Panjang

Jalan2 cari pakaian di Rantau Panjang!


Blouse xbape nak panjang --> Free Size


Blouse Panjang--> Free Size [tp ketat skit di dada.. kat dada xleh nak kuruskan la, ilang la aset aku.. huahuahua]


Tshirt MU--> Size M

Tshirt Guess --> Size M

Selipar [Merah itam size 5 & Biru size 4 ]

Long skirt --> size M

Tracksuit adidas--> free size

Lps ngundi aritu, aku & my aunty decide nak gi R.Panjang utk shopping. A day b4 tu dah gi tp hujan selebat2nya maka xsyok nak jln.. rimas sbb lecak & banjir. Maka blk la semula tnpa beli apa2.. hampa lah jgk!

Gi lps ngundi aritu pon still ujan.. tp rintik2 mcmgitu aje lah. Duk kat r.panjang dari 11.50am-3.30pm.. aheheh biasa le, kalo dh smpai r.panjang, round la sepuas ati & smpai dpt apa yg aku berkenan. Mmg ramai gile ah time tu.. asal coti je mesti jem gila babai.

Adalah beberapa benda yg aku beli. Baju & Skirt tu size M.. & aku tgh berusaha utk membeli size S semula [tp xtau bila lah kan.. kakakaka]. Hish abish bnyak gak aa duit dat day.. muhuhuhu tp kira ok la tu sbb aku sgt2 jarang shopping. Huhuhhhh!

No comments: