Monday, 22 October 2007

Rantai Tangan




Alkesahnya raya ke-4 aritu makcik aku ajak pi KB, mak aku pon ajak. Ingt kan nak gi mana.. rupe2nya ajak pi kedai emas. Masuk je kedai emas tu.. aku terus main games bola kat hp aku.. bkn pe.. haku xminat aa brg2 emas ni.. huhu! Mak aku suh pilih rantai tgn yg mana aku berkenan.. erks tak reti lah plak aku… so aku terus main games bola sepak.

Lps makcik haku beli cincin rega beriban2 tu.. mak aku suh org kedai tu pilih rantai tgn. Gile bosar so aku ckp “makcik2 bley le pakai bosa.. sy xminat bosar2!”… so akak tu terus bg yg kecik tu.. aku ckp “ok lah”.. wakakakak ptt nye kalao beli beli emas.. diri snd le plh yg mana berkenan.. aku ni idak.. tuan kedai yg plh.. kahakaha! Mak haku yg byr kan.. uhuks!

Whuteva la… haku & brg kemas blh dipisahkan.. sb haku xminat! Aku minat aksesori lain yg brutal2.. gagaga.

1 comment:

liya said...

kite pun tak suke pakai aksesori terutamanya emas. tp kalau cincin kita pakai lah emas putih.