Saturday 29 September 2007

Pasar Ramadhan





Sedar tak sedar.. dah 17 ari kita berpuasa.. maka tinggal 14 hari lg lah kita nak menyambut Aidilfitiri.
Spanjang bln pose ni.. baru sekali aku berbuka kat luar. Tu pon berbuka kat umah dulu.. lps maghrib baru le mkn kat luar.. sian aku.. xde ke sape2 nak jemput aku buke pose ni? Hahahha! Previous years bnyak kali gak aa buke kat luar tp thn ni mmg blh dikatakan xde.. sedih aku. Kwn2 pon bz.. ye lah.. sape la aku yek? :-( Bln pose ni aku xlalu sgt beli kat psr ramadhan. Yg nearest pon psr ramadhan setiawangsa. Tp siyes ah.. xbnyak yg menarik perhatian aku! Semua nya tak kene dgn selera aku.. makanya terpaksa la aku memasak walau aku tau aku masak mmg tak sedap.. miahahah! Yg penting ada sayur & ayam! Sayur kat psr ramadhan tu mencekik btol la.. xleh beli singgit.. kena beli RM2. Mana la abis nak mkn.. sbb aku mkn sorg je.. bkn nye syer dgn org lain! ish! Kalao psr ramadhan kg baru.. suke lah jgk aku.. bnyak lauk & kuih feberet aku.. hihi! Xpe lah.. asal aku cukup mkn udah.. jgn membazir!

No comments: