Tuesday 11 September 2007

LAUNCHING NOVEL



LAUNCHING NEW NOVEL

Date : 9.9.2007 [Sunday]
Venue : Burger King Avenue K
Time : 10am – nil

Aku decide last minute nak gi launching novel Air Mata Cinta [Rabiatul Adawiah] published by Kakinovel. Aku ajak k.zue [x-ofismate] & k.mie.

Acara start 10.30pg sbb org2 Kakinovel Publisher dtg lmbt [hurm lenkali denda ah kalo lmbt.. ikikiki!]. Aku duk 1meja bertiga & ada sorg akak sorg tu dtg tumpang meja kami sbb dia sorg2.. kami ok je! Acara bermula dgn amik no. lucky draw. Aku tau aku mmg xakan lucky nye lah.. hehe!

Then launching novel oleh En. Rizal & introduce novelis Rabiatul Adawiah [kak wi] tu. Then acara bg goodie bag & mkn2. Best jgk mkn burger free ni.. hehehhh~ Then acara kuiz. Aku taw jwpan tp aku mls nak angkat tgn.. maklumla aku kan supan santun.. mueheheh! Then lucky draw lak.. aku buat dono je. Akak meja aku org 1st dpt lucky draw pastu aku [terkejut badak gak aa sbb aku xexpect akan dpt!]… then k.mie dpt pastu k.zue lak. Wahahahah aku mcm shockwave sbb meja aku semua bertuah. Akupon garu pale… meja bertuah kut.. hiii!

Then acara amik autograph kak wi. Aku pon tak ketinggalan amik otogerap… hehehe bkn senang aku nak mintak otogerap org ni [alangkan dgn za8 yg berpuluh2 kali jmpa tupon aku tak mintak otogerap taw… wahahaha!].

Itu je la acaranya.. aktiviti bebas.. semua gossip2 kut.. heheh! Aku xsuke bergossip sbb aku benci bila diri aku digossipkan.. so juz shout out ur mouth & mind ur own bisnes.. ngee!

Ramai gak yg gi… full la children room kat burgerking tu.. ekekekek!

After ry ada lg launching but can’t promise kut2 ada plan lain!

Utk penganjur.. thanks a lot ek?

No comments: